Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη A. A. | 4 Μαΐου 2020, 09:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η νεκρή γλώσσα που πολλοί αναφέρουν και ο ρωμαϊκός πολιτισμός εν γένει επιβιώνουν μέσα από: 1. λέξεις της Νέας Ελληνικής μας (π.χ. σπίτι, φουσάτo) 2. εκφράσεις στη Νέα Ελληνική (π.χ. sine qua non, modus vivendi, expressis verbis) 3. τις σύγχρονες λατινογενείς γλώσσες (γαλλικά, ισπανικά, ιταλικά) 4. τα δίκαια σύγχρονων κρατών (ακόμη και του ελληνικού) και την νομική ορολογία 5. την ορολογία άλλων επιστημών 6. την ανεκτίμητης αξίας ρωμαϊκή λογοτεχνία αλλά και τις σύγχρονες λογοτεχνίες που βρίσκονται σε διάλογο με αυτήν. Να τι αγνοούμε και τι πρέπει να μάθουμε. Η κατάργηση των Λατινικών σημαίνει διαγραφή ενός μεγάλου (σε διάρκεια και σημασία) κομματιού της ιστορίας και του πολιτισμού μας, που πολλοί νομίζουν ότι βασίζεται μόνο στα (επίσης νεκρά γι' αυτούς;) Αρχαία Ελληνικά. Ναι λοιπόν τα Λατινικά είναι απαραίτητα για την ανθρωπιστική εκπαίδευση. Είθε το μάθημα να επανεισαχθεί και σύντομα να έχουμε ένα νέο εγχειρίδιο που θα αναδείξει την αμφισβητούμενη χρησιμότητά τους.