Στο άρθρο 11 αναφέρεται ότι σκοπός των Π.Σ. είναι η καλλιέργεια και η διάχυση της ιδέας και των πρακτικών της αριστείας στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Η μονομερής αυτή στοχοθεσία προδιαγράφει την δημιουργία ενός σχολείου που επικεντρώνει στους βαθμούς των μαθητών και αποκτά την δυναμική ενός βαθμοθηρικού μηχανισμού και παραβλέπει την ανάγκη για ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη του μαθητή. Η ανάγκη αυτή, η οποία τονιζόταν στο άρθρο 36 του Ν. 3966/2011, δεν μνημονεύεται στο παρόν σχέδιο νόμου. Τούτο έχει ως συνέπεια, ότι το άρθρο 11 κινδυνεύει να μην ανταποκρίνεται στο άρθρο 16 του Συντάγματος και την έννοια της παιδείας, όπως αυτή περιγράφεται συνταγματικά.
Στο άρθρο 11 αναφέρεται ότι σκοπός των Π.Σ. είναι η καλλιέργεια και η διάχυση της ιδέας και των πρακτικών της αριστείας στο εκπαιδευτικό σύστημα. Η μονομερής αυτή στοχοθεσία προδιαγράφει την δημιουργία ενός σχολείου που επικεντρώνει στους βαθμούς των μαθητών και αποκτά την δυναμική ενός βαθμοθηρικού μηχανισμού και παραβλέπει την ανάγκη για ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη του μαθητή. Η ανάγκη αυτή, η οποία τονιζόταν στο άρθρο 36 του Ν. 3966/2011, δεν μνημονεύεται στο παρόν σχέδιο νόμου. Τούτο έχει ως συνέπεια, ότι το άρθρο 11 κινδυνεύει να μην ανταποκρίνεται στο άρθρο 16 του Συντάγματος και την έννοια της παιδείας, όπως αυτή περιγράφεται συνταγματικά.