ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ενώ το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο κινείται γενικώς προς την σωστή κατεύθυνση, όσον αφορά στην ίδρυση Προτύπων Σχολείων, δεν είμαι σε θέση πραγματικά να κατανοήσω με ποιά κριτήρια προβαίνει το Υπουργείο στον βίαιο, ατεκμηρίωτο και ανεξήγητο επιστημονικά αποχαρακτηρισμό του σχολείου - εμβλήματος της πόλης της Θεσσαλονίκης από Πειραματικό σε Πρότυπο.
Το εν λόγω σχολείο υπηρετώντας πιστά τα οράματα των ιδρυτών και μεγάλων δασκάλων του και αποτελώντας από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα σημείο αναφοράς για την εκπαιδευτική δομή της χώρας πρέπει να εξακολουθεί να λειτουργεί ως Πειραματικό, ώστε να παραμείνει αναλλοίωτος ο χαρακτήρας του με την διασύνδεση από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο, προκειμένου να επιτελεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον ιδρυτικό του σκοπό.
Τα άρθρα του νομοσχεδίου που αναφέρονται στην ίδρυση των Προτύπων βάλλουν ευθέως και κατά των μαθητευομένων, οι οποίοι αντιμετωπίζονται για άλλη μία φορά ως "πειραματόζωα" στον βωμό της δήθεν αριστείας και της πλασματικής βελτίωσης του επιπέδου τους.
Σημειωτέον ότι με τις προωθούμενες εξετάσεις από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο καταργείται παντελώς και ο εκπαιδευτικός σκοπός του Σχολείου, μετατρέποντας τις δύο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού σε "φροντιστήριο" εξετάσεων για το Γυμνάσιο.
Η πολύπαθη Παιδεία δεν έχει ανάγκη ελιτίστικα σχολεία αποτελούμενα από πλούσιους σε επιφανειακές μόνο γνώσεις μαθητές, πάμφτωχους όμως σε κοινωνικές ευαισθησίες και αρετές, τις οποίες το Π.Σ.Π.Θ. σήμερα μεταλαμπαδεύει στους μαθητές του με τον καλύτερο τρόπο εκπληρώνοντας διττό σκοπό, αφού δημιουργεί πρωτίστως ΑΞΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΛΑΜΠΡΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.
Μετά τιμής
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ενώ το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο κινείται γενικώς προς την σωστή κατεύθυνση, όσον αφορά στην ίδρυση Προτύπων Σχολείων, δεν είμαι σε θέση πραγματικά να κατανοήσω με ποιά κριτήρια προβαίνει το Υπουργείο στον βίαιο, ατεκμηρίωτο και ανεξήγητο επιστημονικά αποχαρακτηρισμό του σχολείου - εμβλήματος της πόλης της Θεσσαλονίκης από Πειραματικό σε Πρότυπο. Το εν λόγω σχολείο υπηρετώντας πιστά τα οράματα των ιδρυτών και μεγάλων δασκάλων του και αποτελώντας από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα σημείο αναφοράς για την εκπαιδευτική δομή της χώρας πρέπει να εξακολουθεί να λειτουργεί ως Πειραματικό, ώστε να παραμείνει αναλλοίωτος ο χαρακτήρας του με την διασύνδεση από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο, προκειμένου να επιτελεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον ιδρυτικό του σκοπό. Τα άρθρα του νομοσχεδίου που αναφέρονται στην ίδρυση των Προτύπων βάλλουν ευθέως και κατά των μαθητευομένων, οι οποίοι αντιμετωπίζονται για άλλη μία φορά ως "πειραματόζωα" στον βωμό της δήθεν αριστείας και της πλασματικής βελτίωσης του επιπέδου τους. Σημειωτέον ότι με τις προωθούμενες εξετάσεις από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο καταργείται παντελώς και ο εκπαιδευτικός σκοπός του Σχολείου, μετατρέποντας τις δύο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού σε "φροντιστήριο" εξετάσεων για το Γυμνάσιο. Η πολύπαθη Παιδεία δεν έχει ανάγκη ελιτίστικα σχολεία αποτελούμενα από πλούσιους σε επιφανειακές μόνο γνώσεις μαθητές, πάμφτωχους όμως σε κοινωνικές ευαισθησίες και αρετές, τις οποίες το Π.Σ.Π.Θ. σήμερα μεταλαμπαδεύει στους μαθητές του με τον καλύτερο τρόπο εκπληρώνοντας διττό σκοπό, αφού δημιουργεί πρωτίστως ΑΞΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΛΑΜΠΡΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ. Μετά τιμής ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ