Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ν. Αραβαντινού | 4 Μαΐου 2020, 10:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δε νοείται σφαιρική και ολοκληρωμένη παιδεία χωρίς τα λατινικά. Τα Λατινικά αποτελούν τη βάση των περισσότερων ευρωπαϊκών γλωσσών. Κουβαλούν μέσα τους όλο το πνευματικό και πολιτιστικό υπόβαθρο του παρελθόντος της ευρωπαϊκής οικογένειας και ιστορίας. Επίσης, συνιστούν εργαλείο όξυνσης της σκέψης με την εξάσκηση σε γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα, απομακρυνόμενα από τη στείρα απομνημόνευση. Παράλληλα, τα λατινικά αποτελούν πολυτιμότατο εργαλείο σε πληθώρα επαγγελμάτων που προκύπτουν από τις σχολές της Θεωρητικής Κατεύθυνσης. Για παράδειγμα: οι υποψήφιοι για τις Φιλολογικές Σχολές και τις Νομικές δεν θα έχουν καν τη στοιχειώδη γνώση μιας γλώσσας στην οποία οικοδομήθηκε το ρωμαϊκό δίκαιο και η ρωμαϊκή γραμματεία. Αδιανόητη η καταργησή τους ή η αντικατάστασή τους από οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο.