Μιλώντας από την οπτική της εκπαιδευτικού πλέον αλλά και της μαθήτριας, καθώς τελείωσα το σχολείο μόλις 5 χρόνια πριν, ομολογώ πως δεν θα ήθελα να διδάσκομαι περί σεξουαλικότητας στο σχολείο. Διαφωνώ κάθετα με την προσθήκη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στις σχολικές μονάδες, σε τόσο μικρές και ευαίσθητες ηλικίες. Προσωπικά δεν θα ήμουν έτοιμη να ακούω και να επεξεργάζομαι τέτοιου είδους ζητήματα τα οποία θα με έφερναν αντιμέτωπη με μια πραγματικότητα στην οποία δεν υπάρχει πια η παιδικότητα, το καθαρό παιχνίδι και η αθωότητα. Επίσης, η διδασκαλία του συγκεκριμένου θέματος μάλλον θα έφερνε τα αντίθετα αποτελέσματα, καθώς θα ενισχυόταν η αυτοπεποίθηση εκείνων των πιο «ώριμων» εις βάρος εκείνων που το σώμα τους και το μυαλό τους δεν θα ήταν έτοιμο θα δεχθεί την οποιαδήποτε σεξουαλική μεταχείριση. Επομένως, για τον παραπάνω λόγο θέτουμε τα παιδιά σε μεγάλο ΚΙΝΔΥΝΟ. Το μάθημα της βιολογίας περί γεννητικών οργάνων είναι αρκετό για να μάθουν τα παιδιά ό,τι χρειάζεται να ξέρουν σε αυτή την ηλικία.
Μιλώντας από την οπτική της εκπαιδευτικού πλέον αλλά και της μαθήτριας, καθώς τελείωσα το σχολείο μόλις 5 χρόνια πριν, ομολογώ πως δεν θα ήθελα να διδάσκομαι περί σεξουαλικότητας στο σχολείο. Διαφωνώ κάθετα με την προσθήκη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στις σχολικές μονάδες, σε τόσο μικρές και ευαίσθητες ηλικίες. Προσωπικά δεν θα ήμουν έτοιμη να ακούω και να επεξεργάζομαι τέτοιου είδους ζητήματα τα οποία θα με έφερναν αντιμέτωπη με μια πραγματικότητα στην οποία δεν υπάρχει πια η παιδικότητα, το καθαρό παιχνίδι και η αθωότητα. Επίσης, η διδασκαλία του συγκεκριμένου θέματος μάλλον θα έφερνε τα αντίθετα αποτελέσματα, καθώς θα ενισχυόταν η αυτοπεποίθηση εκείνων των πιο «ώριμων» εις βάρος εκείνων που το σώμα τους και το μυαλό τους δεν θα ήταν έτοιμο θα δεχθεί την οποιαδήποτε σεξουαλική μεταχείριση. Επομένως, για τον παραπάνω λόγο θέτουμε τα παιδιά σε μεγάλο ΚΙΝΔΥΝΟ. Το μάθημα της βιολογίας περί γεννητικών οργάνων είναι αρκετό για να μάθουν τα παιδιά ό,τι χρειάζεται να ξέρουν σε αυτή την ηλικία.