Μη αναγκαία η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην νηπιακή ηλικία και δη η καθοδηγούμενη απο το υπουργείο παιδείας.
Δεν πάσχει η δεξιότητα του σεξουαλικού προσανατολισμού και αντίληψης στα παιδιά, καθότι η τοποθέτηση του ατόμου αποτελεί φυσική διαδικασία που δεν χρειάζεται να υπαγορευτεί.
Εκτος εαν αποτελεί παραδοχή πως ο στόχος είναι η διαμόρφωση μιας μελλοντικής κοινωνίας που έχει αποβάλει το κατα φυσιν.
Πλέον λοιπόν,μιλάμε για πόρωση,και η απο θέση ευθύνης οργάνωση αυτού αποτελεί έγκλημα.
Ας ληφθεί μέριμνα πρώτα για την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών βαθμίδων στον κύριο τους ρόλο που είναι η άρτια ακαδημαική εκπαίδευση των μαθητών(η οποία πάσχει) και ας παραμεριστούν οι σφαιρικής γνώσεις διανθιστικές πρωτοβουλίες.
Μην διαφθείρετε πλεον!
Ανεπίτρεπτο!
Μη αναγκαία η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην νηπιακή ηλικία και δη η καθοδηγούμενη απο το υπουργείο παιδείας. Δεν πάσχει η δεξιότητα του σεξουαλικού προσανατολισμού και αντίληψης στα παιδιά, καθότι η τοποθέτηση του ατόμου αποτελεί φυσική διαδικασία που δεν χρειάζεται να υπαγορευτεί. Εκτος εαν αποτελεί παραδοχή πως ο στόχος είναι η διαμόρφωση μιας μελλοντικής κοινωνίας που έχει αποβάλει το κατα φυσιν. Πλέον λοιπόν,μιλάμε για πόρωση,και η απο θέση ευθύνης οργάνωση αυτού αποτελεί έγκλημα. Ας ληφθεί μέριμνα πρώτα για την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών βαθμίδων στον κύριο τους ρόλο που είναι η άρτια ακαδημαική εκπαίδευση των μαθητών(η οποία πάσχει) και ας παραμεριστούν οι σφαιρικής γνώσεις διανθιστικές πρωτοβουλίες. Μην διαφθείρετε πλεον! Ανεπίτρεπτο!