• Σχόλιο του χρήστη 'Ε. Κ.' | 4 Μαΐου 2020, 10:18

    Καλημέρα, 1. Η αποτυχία ενός μαθητή/τριας σε τέσσερα μαθήματα φέρνει κραδασμούς ισχυρούς στη βαθμολογία του καθώς η διαίρεση είναι με το τέσσερα. Αν τα εξεταζόμενα ήταν περισσότερα (5 ή 6) η αποτυχία σε κάποιο μάθημα θα επιδρούσε λιγότερο στον συνολικό του ΜΟ. Επίσης, η εξέταση σε περισσότερα μαθήματα δίνει τη δυνατότητα για εκμάθηση και άλλων επιστημών πέρα από αυστηρά τριών (+γλώσσα). 2. Η Κοινωνιολογία ΟΦΕΙΛΕΙ να υπάρχει σαν εξεταζόμενο ΜΑΖΙ με τα Λατινικά. 3. Η Πληροφορική ΟΦΕΙΛΕΙ να υπάρχει σαν εξεταζόμενο στη Θετική ομάδα σπουδών 4. Η ομαδοποίηση που κάνει το ΙΕΠ στα μαθήματα δείχνει μια σωστή εκτίμηση των κατευθύνσεων 5. Για τις επιστήμες Υγείας και Ζωής ΠΡΕΠΕΙ να εξετάζονται και τα Μαθηματικά Συμπερασματικά, 1. το σχέδιο Κουλαϊδή αποτελεί ένα εξαιρετικό πλάνο να βασιστείτε ως προς τη δομή του Λυκείου 2. Μία εναλλακτικά λύση θα ήταν η ύπαρξη τεσσάρων κατευθύνσεων όπως εμφανίζονται παρακάτω: Α. Θεωρητική (Γλώσσα,Αρχαία,Ιστορία,Λατινικά,Κοινωνιολογία) Β. Θετική (Γλώσσα,Μαθηματικά,Φυσική,Χημεία,Πληροφορική) Γ. Υγείας (Γλώσσα,Μαθηματικά,Φυσική,Χημεία,Βιολογία) Δ. Οικονομικά (Γλώσσα,Μαθηματικά,Οικονομία,Πληροφορική,Κοινωνιολογία) Διδασκόμενα και εξεταζόμενα όλα σε κάθε κατ/νση + 1 από μία άλλη για ξεκλείδωμα πεδίων.