Η αναφορά στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, την ίδρυση και τους κανόνες λειτουργίας τους εκτείνεται για περισσότερα από 10 άρθρα στο παρόν νομοσχέδιο, ελπίζοντας να οριοθετήσει και να λύσει πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία αυτά.
Ηχηρότατη απουσία είναι όμως η έστω και μια αναφορά στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία. Δεν έχει αντιληφθεί το υπουργείο την ύπαρξή τους; Δεν έχει υπάρξει μέριμνα για τα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία αυτά, τα πάγια αιτήματα των μαθητών, των καθηγητών και των γονέων τα οποία δεν αντιμετωπίζονται καθόλου;
Λυπάμαι που βλέπω σε όλο το νομοσχέδιο μια στρεβλή εικόνα που έχει το υπουργείο για την εκπαιδευτική πραγματικότητα. Δεν διαφαίνεται κανένα όραμα, κανένα βιώσιμο σχέδιο, καμία πρόοδος. Μόνο μια προσπάθεια επαναφοράς πρακτικών του παρελθόντος, διαγωγές, διακρίσεις και διαρκείς εξετάσεις για τους μαθητές.
Γενικόλογη αξιολόγηση χωρίς κανένα κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς. Καμία δέσμευση για βελτίωση στα προβλήματα των σχολείων, όπως κτιριακά, επαρκής στελέχωση με εκπαιδευτικούς, υποστηρικτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Η πολύπαθη παιδεία δεν έχει ελπίδα.
Η αναφορά στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, την ίδρυση και τους κανόνες λειτουργίας τους εκτείνεται για περισσότερα από 10 άρθρα στο παρόν νομοσχέδιο, ελπίζοντας να οριοθετήσει και να λύσει πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία αυτά. Ηχηρότατη απουσία είναι όμως η έστω και μια αναφορά στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία. Δεν έχει αντιληφθεί το υπουργείο την ύπαρξή τους; Δεν έχει υπάρξει μέριμνα για τα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία αυτά, τα πάγια αιτήματα των μαθητών, των καθηγητών και των γονέων τα οποία δεν αντιμετωπίζονται καθόλου; Λυπάμαι που βλέπω σε όλο το νομοσχέδιο μια στρεβλή εικόνα που έχει το υπουργείο για την εκπαιδευτική πραγματικότητα. Δεν διαφαίνεται κανένα όραμα, κανένα βιώσιμο σχέδιο, καμία πρόοδος. Μόνο μια προσπάθεια επαναφοράς πρακτικών του παρελθόντος, διαγωγές, διακρίσεις και διαρκείς εξετάσεις για τους μαθητές. Γενικόλογη αξιολόγηση χωρίς κανένα κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς. Καμία δέσμευση για βελτίωση στα προβλήματα των σχολείων, όπως κτιριακά, επαρκής στελέχωση με εκπαιδευτικούς, υποστηρικτικό και βοηθητικό προσωπικό. Η πολύπαθη παιδεία δεν έχει ελπίδα.