Είμαι μαθητής της Β’ τάξης του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων και θέλω να εκφράσω την έντονη αντίθεση μου με την καθιέρωση εξετάσεων για εισαγωγή στο Πρότυπο Λύκειο. Του χρόνου εγώ και οι συμμαθητές μου θα είμαστε στην Τρίτη Γυμνασίου. Θα διαβάζουμε για τα καθημερινά μαθήματα, θα ασχολούμαστε με τους ομίλους μας, με τις ξένες γλώσσες και τις μουσικές και αθλητικές δραστηριότητες που θα έχει ο καθένας από μας. Πέρα από αυτά λοιπόν, θα πρέπει να βρούμε χρόνο και δύναμη να προετοιμαστούμε για τις εισαγωγικές εξετάσεις στο Λύκειο, με κίνδυνο κάποιοι από μας να μείνουμε εκτός Προτύπου Λυκείου, εκτός του σχολικού και κοινωνικού περιβάλλοντος στο οποίο περάσαμε τα γυμνασιακά μας χρόνια. Σας παρακαλώ να εξετάσετε τα επιχειρήματα μας και να καταργήσετε το άρθρο για τις εισαγωγικές εξετάσεις στο Λύκειο ή τουλάχιστον, οι τωρινές Α και Β Γυμνασίου να εξαιρεθούν από αυτές τις εξετάσεις, καθώς η υπουργική απόφαση για τον διαγωνισμό με τον οποίο μπήκαμε στο Γυμνάσιο δεν προέβλεπε να ξαναδώσουμε εξετάσεις για το Λύκειο.
Είμαι μαθητής της Β’ τάξης του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων και θέλω να εκφράσω την έντονη αντίθεση μου με την καθιέρωση εξετάσεων για εισαγωγή στο Πρότυπο Λύκειο. Του χρόνου εγώ και οι συμμαθητές μου θα είμαστε στην Τρίτη Γυμνασίου. Θα διαβάζουμε για τα καθημερινά μαθήματα, θα ασχολούμαστε με τους ομίλους μας, με τις ξένες γλώσσες και τις μουσικές και αθλητικές δραστηριότητες που θα έχει ο καθένας από μας. Πέρα από αυτά λοιπόν, θα πρέπει να βρούμε χρόνο και δύναμη να προετοιμαστούμε για τις εισαγωγικές εξετάσεις στο Λύκειο, με κίνδυνο κάποιοι από μας να μείνουμε εκτός Προτύπου Λυκείου, εκτός του σχολικού και κοινωνικού περιβάλλοντος στο οποίο περάσαμε τα γυμνασιακά μας χρόνια. Σας παρακαλώ να εξετάσετε τα επιχειρήματα μας και να καταργήσετε το άρθρο για τις εισαγωγικές εξετάσεις στο Λύκειο ή τουλάχιστον, οι τωρινές Α και Β Γυμνασίου να εξαιρεθούν από αυτές τις εξετάσεις, καθώς η υπουργική απόφαση για τον διαγωνισμό με τον οποίο μπήκαμε στο Γυμνάσιο δεν προέβλεπε να ξαναδώσουμε εξετάσεις για το Λύκειο.