Δεν ξέρω που ίσως θα ταίριαζε το σχόλιό μου σε αυτή την κατηγοριοποίηση. Καταρχάς θα ήθελα να εκφραστώ με έναν πιο ελεύθερο τρόπο από σεμνές λέξεις ή άλλα συναφή. Καταρχάς θα ήθελα να συγχαρώ το Υπουργείο Παιδείας που οδεύει στο σωστό δρόμο και άλλη μια φορά για την καταστροφή της παιδείας. Όπως διάβασα και κάπου ο χώρος αυτός αποτελεί για κάθε υπουργό παιδείας έναν χώρο που οπωσδήποτε πρέπει να αλλάξει κάτι κάθε φορά που αλλάζει υπουργός, κυβέρνηση ή οτιδήποτε άλλο. Είναι σχεδόν απαραίτητο για όλους τους Υπουργούς να πειράξουν το ήδη πειραγμένο και κατεστραμμένο εκπαιδευτικό σύστημα, και φυσικά πάντα προς το χειρότερο. Οι αλλαγές που προτείνονται τώρα φυσικά ξεπερνούν κάθε προηγούμενο και οδεύουν ολοταχώς προς την καταστροφή. Χρηματοδότηση πανεπιστημίων: Αύξηση του προϋπολογισμού +1% του ΑΕΠ προεκλογικά.Φυσικά και δεν έγινε ποτέ αλλά το αντίθετο θα μειωθεί κιόλας. Τα πανεπιστήμια θα πρέπει μόνα τους να χρηματοδοτούνται γιατί πού θα βρουν τα χρήματα για την διατήρηση τόσων χιλιάδων φοιτητών. Δίδακτρα.Εκεί βρίσκεται κρυμμένη, πίσω από τα όμορφα λόγια και τις περιττές εκφράσεις, η πραγματική απάντηση. "Σύμφωνα με τον νόμο η εκπαίδευση παρέχεται δωρεάν", μικρή λεπτομέρεια νομίζω. Στα πανεπιστήμια ήδη διδάσκουν πως μπορεί να γίνει η πώληση κάποιου πανεπιστημιακού κτηρίου. Οι επιχειρήσεις θα εισβάλουν για τα καλά στα πανεπιστήμια, θα χρηματοδοτούν, θα παρασκευάζουν τους εργαζόμενους που θέλουν οι οποίοι χωρίς γνώσεις και παιδεία δεν θα μπορούν να αντισταθούν σε τίποτα.Διεθνές Περιβάλλον Πανεπιστημίου. Πέφτουμε συνεχώς κάτω και πιο κάτω σε ότι αφορά τα στατιστικά για τα επίπεδα των πανεπιστημίων διεθνώς.Προφανώς οι αλλαγές που γίνονται ανα καιρούς χειροτερεύουν τα πράγματα. Δεν υπάρχει έρευνα στα πανεπιστήμια, δεν υπάρχουν καθηγητές με πραγματικές γνώσεις γύρω μας, είμαστε κλεισμένοι σε έναν κύκλο όπου πρύτανης βγαίνει αυτός που θα χαϊδέψει τα αυτιά του κάθε υπουργού και της κάθε κυβέρνησης και θέλετε να μιλάτε για ένα διεθνές Πανεπιστήμιο. Έχετε επενδύσει σε εξοπλισμό των Πανεπιστημίων; Έχετε ποτέ ενδιαφερθεί σαν πολιτεία για τους χώρους διδασκαλίας των Πανεπιστημίων, έχετε βοηθήσει ποτέ νέους να εξελιχθούν σε αυτό που σπουδάζουν. Όχι δίνεται απλά έναν έπαινο, μία διάκριση και αυτό είναι. Κόβεται κάθε πορεία προς το καλύτερο.Λίγες μόνο από τι σκέψεις κάποιου φοιτητή. Αλλά πριν προχωρήσετε σε αυτές τις αλλαγές,σκεφτείτε το ενδεχόμενο αμεσότερης επικοινωνίας με τους φοιτητές, μπείτε σε ένα πανεπιστήμιο συζητείστε με τους φοιτητές, βγείτε από το γραφείο σας και επικοινωνήστε με το μέλλον του τόπου όπως λέτε, ακούστε προτάσεις νέων και ξεφύγετε από τα καθιερωμένα, ακούστε τα προβλήματα από μέσα, το δημόσιο πανεπιστήμιο μπορεί να προσφέρει περισσότερα αν έχει και την συμπαράσταση αυτών που βρίσκονται εντός.
Δεν ξέρω που ίσως θα ταίριαζε το σχόλιό μου σε αυτή την κατηγοριοποίηση. Καταρχάς θα ήθελα να εκφραστώ με έναν πιο ελεύθερο τρόπο από σεμνές λέξεις ή άλλα συναφή. Καταρχάς θα ήθελα να συγχαρώ το Υπουργείο Παιδείας που οδεύει στο σωστό δρόμο και άλλη μια φορά για την καταστροφή της παιδείας. Όπως διάβασα και κάπου ο χώρος αυτός αποτελεί για κάθε υπουργό παιδείας έναν χώρο που οπωσδήποτε πρέπει να αλλάξει κάτι κάθε φορά που αλλάζει υπουργός, κυβέρνηση ή οτιδήποτε άλλο. Είναι σχεδόν απαραίτητο για όλους τους Υπουργούς να πειράξουν το ήδη πειραγμένο και κατεστραμμένο εκπαιδευτικό σύστημα, και φυσικά πάντα προς το χειρότερο. Οι αλλαγές που προτείνονται τώρα φυσικά ξεπερνούν κάθε προηγούμενο και οδεύουν ολοταχώς προς την καταστροφή. Χρηματοδότηση πανεπιστημίων: Αύξηση του προϋπολογισμού +1% του ΑΕΠ προεκλογικά.Φυσικά και δεν έγινε ποτέ αλλά το αντίθετο θα μειωθεί κιόλας. Τα πανεπιστήμια θα πρέπει μόνα τους να χρηματοδοτούνται γιατί πού θα βρουν τα χρήματα για την διατήρηση τόσων χιλιάδων φοιτητών. Δίδακτρα.Εκεί βρίσκεται κρυμμένη, πίσω από τα όμορφα λόγια και τις περιττές εκφράσεις, η πραγματική απάντηση. "Σύμφωνα με τον νόμο η εκπαίδευση παρέχεται δωρεάν", μικρή λεπτομέρεια νομίζω. Στα πανεπιστήμια ήδη διδάσκουν πως μπορεί να γίνει η πώληση κάποιου πανεπιστημιακού κτηρίου. Οι επιχειρήσεις θα εισβάλουν για τα καλά στα πανεπιστήμια, θα χρηματοδοτούν, θα παρασκευάζουν τους εργαζόμενους που θέλουν οι οποίοι χωρίς γνώσεις και παιδεία δεν θα μπορούν να αντισταθούν σε τίποτα.Διεθνές Περιβάλλον Πανεπιστημίου. Πέφτουμε συνεχώς κάτω και πιο κάτω σε ότι αφορά τα στατιστικά για τα επίπεδα των πανεπιστημίων διεθνώς.Προφανώς οι αλλαγές που γίνονται ανα καιρούς χειροτερεύουν τα πράγματα. Δεν υπάρχει έρευνα στα πανεπιστήμια, δεν υπάρχουν καθηγητές με πραγματικές γνώσεις γύρω μας, είμαστε κλεισμένοι σε έναν κύκλο όπου πρύτανης βγαίνει αυτός που θα χαϊδέψει τα αυτιά του κάθε υπουργού και της κάθε κυβέρνησης και θέλετε να μιλάτε για ένα διεθνές Πανεπιστήμιο. Έχετε επενδύσει σε εξοπλισμό των Πανεπιστημίων; Έχετε ποτέ ενδιαφερθεί σαν πολιτεία για τους χώρους διδασκαλίας των Πανεπιστημίων, έχετε βοηθήσει ποτέ νέους να εξελιχθούν σε αυτό που σπουδάζουν. Όχι δίνεται απλά έναν έπαινο, μία διάκριση και αυτό είναι. Κόβεται κάθε πορεία προς το καλύτερο.Λίγες μόνο από τι σκέψεις κάποιου φοιτητή. Αλλά πριν προχωρήσετε σε αυτές τις αλλαγές,σκεφτείτε το ενδεχόμενο αμεσότερης επικοινωνίας με τους φοιτητές, μπείτε σε ένα πανεπιστήμιο συζητείστε με τους φοιτητές, βγείτε από το γραφείο σας και επικοινωνήστε με το μέλλον του τόπου όπως λέτε, ακούστε προτάσεις νέων και ξεφύγετε από τα καθιερωμένα, ακούστε τα προβλήματα από μέσα, το δημόσιο πανεπιστήμιο μπορεί να προσφέρει περισσότερα αν έχει και την συμπαράσταση αυτών που βρίσκονται εντός.