Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Theano | 4 Μαΐου 2020, 10:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αναβάθμιση της 2ης Ξένης Γλώσσας (Γερμανικά και Γαλλικά) στο δημόσιο σχολείο είναι επιτακτική ανάγκη σε μια κοινωνία πολυγλωσσίας. Η σύνδεση του ΚΠΓ από το δημοτικό στο γυμνάσιο θα πρέπει να στηριχθεί στο δημόσιο σχολείο. Θα μπορούσε να στηριχθεί με την εισαγωγή της Β Ξένης Γλώσσας στην Δ Δημοτικού, ώστε τα παιδιά να κάνουν μια εισαγωγή και έπειτα να ξεκινάνε κανονικά από Ε και να καταλήγουν στην Γ Γυμνασίου σε μια πιστοποίηση και την επαναφορά της τρίωρης διδασκαλίας της στο Γυμνάσιο. Η συνέχιση του υποχρεωτικού μαθήματος της Β Ξένης Γλώσσας στο Λύκειο είναι επίσης απαραίτητη για όσους θέλουν να το επιλέξουν ώς ειδικό μάθημα.