Είμαι μαθήτρια του γυμνασίου της Ιωνιδείου σχολής και θεωρώ πολύ άδικο να ξαναδίνουμε εξετάσεις για την είσοδο μας στο λύκειο. Αρχικά όλοι μας έχουμε αναπτύξει φιλίες που είναι πολύ σημαντικες και οι μόνες που έχουμε σε μερικές περιπτώσεις. Επίσης με αυτήν την πράξη βρισκόμαστε με τους φίλους μας σε έναν μόνιμο ανταγωνισμό και επιβαρύνονται οι σχέσεις μας καθώς δεν μπορούμε να ζούμε ξένιαστα, σαν παιδιά. Επιπλέον για να περάσουμε σε αύτα τα σχολεία κουραστήκαμε και διαβάζαμε πολύ κάθε μέρα, μια περίοδο που όλοι μας οι φίλοι διασκεδάζανε. Τέλος πολλοί από εμάς πήγαν σε φροντιστήριο για να μπορέσουν να εισέλθουν στα πρότυπα και μπορεί τώρα οι γονείς να μην έχουν την οικονομική ευκαίρια να δώσουν πάλι χρήματα αφού έχουν μπροστά τους και τις πανελλαδικές εξετάσεις στις οποίες επενδύουν πολλά. Συνοπτικά πιστεύω πως δεν πρέπει να δίνουμε εξετάσεις για την εισαγωγή στο λύκειο τόσο για ψυχολογικούς όσο και για πιο πρακτικούς λόγους.
Είμαι μαθήτρια του γυμνασίου της Ιωνιδείου σχολής και θεωρώ πολύ άδικο να ξαναδίνουμε εξετάσεις για την είσοδο μας στο λύκειο. Αρχικά όλοι μας έχουμε αναπτύξει φιλίες που είναι πολύ σημαντικες και οι μόνες που έχουμε σε μερικές περιπτώσεις. Επίσης με αυτήν την πράξη βρισκόμαστε με τους φίλους μας σε έναν μόνιμο ανταγωνισμό και επιβαρύνονται οι σχέσεις μας καθώς δεν μπορούμε να ζούμε ξένιαστα, σαν παιδιά. Επιπλέον για να περάσουμε σε αύτα τα σχολεία κουραστήκαμε και διαβάζαμε πολύ κάθε μέρα, μια περίοδο που όλοι μας οι φίλοι διασκεδάζανε. Τέλος πολλοί από εμάς πήγαν σε φροντιστήριο για να μπορέσουν να εισέλθουν στα πρότυπα και μπορεί τώρα οι γονείς να μην έχουν την οικονομική ευκαίρια να δώσουν πάλι χρήματα αφού έχουν μπροστά τους και τις πανελλαδικές εξετάσεις στις οποίες επενδύουν πολλά. Συνοπτικά πιστεύω πως δεν πρέπει να δίνουμε εξετάσεις για την εισαγωγή στο λύκειο τόσο για ψυχολογικούς όσο και για πιο πρακτικούς λόγους.