Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Φίλιππος Τόκανος | 4 Μαΐου 2020, 10:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για άλλη μια φορά ερχόμαστε να τοποθετηθούμε για ένα θέμα που προκύπτει από πειραματισμούς της "φρέσκιας" κυβέρνησης πάνω στην εκπαίδευση των αυριανών πολιτών. Πειραματισμοί που προφανώς δεν έχουν να κάνουν μόνο με την εξυπηρέτηση μικροσυμφερόντων κάποιων ειδικοτήτων-εν προκειμένω κοινωνιολόγων και φιλολόγων- αλλά κρύβουν, κατά την άποψή μου, σοβαρές σκοπιμότητες που καθορίζουν την ποιότητα των αυριανών πολιτών που θα διαμορφώσουν το μελλοντικό κοινωνικό γίγνεσθαι. Το μέλλον της ανθρώπινης κοινωνίας, εδώ και πολλά χρόνια, δεν φαίνεται ευοίωνο. Οι συνεχείς αναδιαμορφώσεις του παγκόσμιου κοινωνικού ιστού, δείχνουν ότι ο άνθρωπος τείνει αργά και σταθερά να γίνεται ολοκληρωτικά ελεγχόμενος από κέντρα εξουσίας, αφανέρωτα σε κοινή θέα. Το σημερινό φαινόμενο της κορωνοπανδημίας, παρόλο που η ασθένεια είναι υπαρκτή και επικίνδυνη, θα προωθήσει ακόμα περισσότερο το σχέδιο του κοινωνικού ελέγχου. Οι λίγες "αιρετικές" φωνές που συσχετίζουν την πανδημία με την συνεχώς αυξανόμενη χειραγώγηση της κοινωνίας όσο κι αν προειδοποιούν καταπνίγονται στο όνομα της υποτιθέμενης κοινωνικής ευθύνης. Σήμερα λοιπόν, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, είναι επιτακτική ανάγκη η επιστήμη της Κοινωνιολογίας να υπάρχει στο σχολείο και να συμβάλλει ουσιαστικά στην καλλιέργεια πολιτών με συνείδηση προστασίας των βασικών αρχών της ανθρώπινης κοινωνίας.