Γενικά
Χωρίς να έχω μελετήσει με λεπτομέρεια το σύνολο της μεταρρύθμισης θεωρώ σημαντικό ότι εισάγονται θεματικοί κύκλοι με αρκετά ενδιαφέροντα και ουσιαστικά θέματα – συγχαρητήρια
Ενίσχυση ξένων γλωσσών
Με βάση την εμπειρία και την δική μου και των παιδιών μου και την γενικότερη χρόνια αντίληψη από το περιβάλλον γύρω μου -γονείς, εκπαιδευτικοί - θα προσπαθήσω να θέσω κάποιες ερωτήσεις και να κάνω και κάποιες προτάσεις για τα παρακάτω :
Τα παιδιά κάνουν 3-5 ώρες ξένες γλώσσες ήδη στα σχολεία Δημοτικά & Γυμνάσια και γεννιούνται οι παρακάτω εύλογες ερωτήσεις :
α.
Υπάρχει κάποιος που υποστηρίζει ότι μπορούν να μάθουν ξένη γλώσσα χωρίς φροντιστήριο?
β.
Υπάρχει λόγος να χάνονται από ώρες έως και μία ημέρα ανά εβδομάδα χωρίς να υπάρχει κάποιο όφελος για κανένα ?
γ.
Δεν υπάρχει διπλό κόστος σε χρόνο και χρήμα για όλους ?
Προτεινόμενες λύσεις :
α.
Να υπάρχει διαδικασία αναγνωρισμένης πιστοποίησης για αντίστοιχο επίπεδο με τα φροντιστήρια ώστε να αποκτήσει νόημα η όλη προσπάθεια και να έχουν όφελος και τα παιδιά και οι γονείς.
β.
Εάν δεν μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο -πιστοποιήσεις - να είναι προαιρετικό το μάθημα ξένης γλώσσας ώστε να επιλέγουν εάν θέλουν κάποια άλλη δραστηριότητα η μάθημα σε σχέση με την χαμένη ώρα ξένης γλώσσας.
γ.
Τέλος ποιο ριζοσπαστικό να δίνεται σε χρήματα το κόστος που έχει το κράτος για κάθε ώρα ώστε να επιλέγουν οι μαθητές/γονείς και το που -σχολείο/φροντιστήριο - και ποια γλώσσα επιθυμούν να μάθουν, δεν υπάρχουν όλες οι επιλογές στο σχολείο έτσι και αλλιώς.
Γενικά Χωρίς να έχω μελετήσει με λεπτομέρεια το σύνολο της μεταρρύθμισης θεωρώ σημαντικό ότι εισάγονται θεματικοί κύκλοι με αρκετά ενδιαφέροντα και ουσιαστικά θέματα – συγχαρητήρια Ενίσχυση ξένων γλωσσών Με βάση την εμπειρία και την δική μου και των παιδιών μου και την γενικότερη χρόνια αντίληψη από το περιβάλλον γύρω μου -γονείς, εκπαιδευτικοί - θα προσπαθήσω να θέσω κάποιες ερωτήσεις και να κάνω και κάποιες προτάσεις για τα παρακάτω : Τα παιδιά κάνουν 3-5 ώρες ξένες γλώσσες ήδη στα σχολεία Δημοτικά & Γυμνάσια και γεννιούνται οι παρακάτω εύλογες ερωτήσεις : α. Υπάρχει κάποιος που υποστηρίζει ότι μπορούν να μάθουν ξένη γλώσσα χωρίς φροντιστήριο? β. Υπάρχει λόγος να χάνονται από ώρες έως και μία ημέρα ανά εβδομάδα χωρίς να υπάρχει κάποιο όφελος για κανένα ? γ. Δεν υπάρχει διπλό κόστος σε χρόνο και χρήμα για όλους ? Προτεινόμενες λύσεις : α. Να υπάρχει διαδικασία αναγνωρισμένης πιστοποίησης για αντίστοιχο επίπεδο με τα φροντιστήρια ώστε να αποκτήσει νόημα η όλη προσπάθεια και να έχουν όφελος και τα παιδιά και οι γονείς. β. Εάν δεν μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο -πιστοποιήσεις - να είναι προαιρετικό το μάθημα ξένης γλώσσας ώστε να επιλέγουν εάν θέλουν κάποια άλλη δραστηριότητα η μάθημα σε σχέση με την χαμένη ώρα ξένης γλώσσας. γ. Τέλος ποιο ριζοσπαστικό να δίνεται σε χρήματα το κόστος που έχει το κράτος για κάθε ώρα ώστε να επιλέγουν οι μαθητές/γονείς και το που -σχολείο/φροντιστήριο - και ποια γλώσσα επιθυμούν να μάθουν, δεν υπάρχουν όλες οι επιλογές στο σχολείο έτσι και αλλιώς.