Όντας εν ενεργεία εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αναρωτιέμαι ποιον σκοπό έχει αυτή η παρέμβαση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε αυτήν την πρώιμη ηλικία από την στιγμή αυτά που θέλουμε τα νήπια να ξέρουν για το θέμα αυτό ήδη τα ξέρουν, δηλαδή:
1) Ότι υπάρχει φαινοτυπική διάκριση μεταξύ του ανδρικού και γυναικείου φύλου (γιατί τη βλέπουν στην εξωτερική τους όψη)
2) Ότι τα παιδιά γεννιόνται από την πολλή αγάπη της μαμάς με τον μπαμπά (άντε το πολύ να πεις για να προσεγγίσεις περισσότερο την αλήθεια ότι όταν η μαμά δεχθεί τον σπόρο της αγάπης του μπαμπά τότε αυτό που φυτρώνει, ο καρπός δηλαδή είναι τα παιδιά – με τον κίνδυνο της παρανόησης να αναρωτιούνται αν είναι φυτά…!!!) . Σε ΚΑΜΜΙΑ μα ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση σε αυτήν την ηλικία δε λες ωμά την αλήθεια: ότι τα παιδιά γεννιόνται όταν το πέος του μπαμπά εκσπερματώσει στον κόλπο της μαμάς. Όποιος το κάνει αυτό ΔΕΝ ξέρει από αγνές παιδικές ψυχές, τις συντρίβει και υποτιμά την ύψιστη στιγμή της ανθρώπινης δημιουργίας σε μια ζωώδη και ενστικτώδη διαδικασία.
Συνεχίζω να αναρωτιέμαι ποιος ο σκοπός αυτής της παρέμβασης στα νήπια και σκέφτομαι:
1) Να είναι για να προστατεύονται και να ξέρουν ότι στην περιοχή του εσώρουχου δεν τα αγγίζει κανείς; Αυτό θα είχε νόημα και υπάρχουν και ωραία βίντεο στο youtube όπως το «Μυστικό της Νίκης» 1 & 2. Αυτό θα ήταν θεμιτό σε μια θεματική με τίτλο: «Προστατεύω το σώμα μου» όχι με τίτλο Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Άσε που τα παιδιά θα ρωτήσουν τι είναι το σεξ; Τι ακριβώς τους χρειάζεται αυτό σε αυτήν την ηλικία; Για να αρχίζουν να ψάχνουν στο youtube Video με σεξ; Ή να αρχίζουν να κάνουν πειράματα στις τουαλέτες πώς γίνεται η ερωτική πράξη ή συγκρίνουν τα γεννητικά τους όργανα προσθέτοντας έναν εφιάλτη στην εφημερία των δασκάλων τους; και χάνοντας την παιδικότητά τους....
2) Να είναι για να γίνει η διάκριση μεταξύ βιολογικού και ψυχολογικού φύλου; Απάντηση: Σε μια τέτοια ηλικία αυτό θα δημιουργήσει μεγάλη σύγχυση μέσα στο παιδί. Θα αναρωτιέται δηλαδή: «Τι είμαι εγώ, ποιος είμαι εγώ, δηλαδή μπορώ να διαλέξω να είμαι και πτηνό;» Τα νήπια πρέπει να πατήσουν στη βάση του βιολογικού τους φύλου γιατί είναι η γενετική τους ταυτότητα. Αν υπάρχουν περιπτώσεις που δεν αισθάνονται καλά με το βιολογικό τους φύλο, θα πρέπει να καθοδηγηθούν από ειδικούς. Ο εκπαιδευτικός χωρίς την συναίνεση των γονέων δε μπορεί να παραπέμψει σε ειδικούς κανένα/ καμμιά μαθητή/τρια. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι όπως ΠΑΝΤΑ η αμοιβαία αποδοχή των μελών της ομάδας των μαθητών/τριών με αυτοσεβασμό και αλληλοσεβασμό.
3) Να είναι γιατί κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις παιδιών γεννιόνται με δυσπλασίες γεννητικών οργάνων (κορίτσια με πέος κτλ.) αλλά ΠΑΝΤΑ με ενός είδους γονάδες δηλαδή όρχεις ή ωοθήκες και πρέπει να νιώθουν και αυτά αποδεκτά και καλά με τον εαυτό τους;
Απάντηση: Το ότι πάντα τα παιδιά γεννιόνται με ενός είδους γονάδες υποδηλώνει με σαφήνεια την γενετική ταυτότητα του φύλου τους: αν έχουν όρχεις ακόμα και κρυφούς είναι αρσενικού φύλου, ενώ αν έχουν ωοθήκες είναι θηλυκού. Άρα και αυτά τα παιδιά με τις δυσπλασίες γνωρίζουν ότι υπάρχει ένα πρότυπο (όχι στερεότυπο) φυσιολογίας των ανθρώπινων φύλων. Τα παιδιά με δυσπλασίες μπορεί να έχουν απορίες και διλήμματα για το φύλο τους και για να δοθεί μια λύση σε αυτό θα ζητήσουν βοήθεια από ειδικούς σωματικής και ψυχικής υγείας. Ο εκπαιδευτικός με τι γνώσεις ακριβώς θα βοηθήσει εδώ αυτές τις περιπτώσεις; Αυτά όμως είναι θέματα που ασχολούμαστε στο γυμνάσιο και στο λύκειο για να αποφορτίσουμε ψυχολογικά τέτοιες περιπτώσεις αν υπάρχουν – αλλά στο νήπιο γιατί χρειάζεται ενώ δεν έχει ξεκινήσει καν η εφηβεία;
4) Να είναι για να γνωρίσουν τα παιδιά καλύτερα το σώμα τους και να το αποδεχθούν νωρίς και να γνωρίζουν θέματα όπως ο αυνανισμός; Ο αυνανισμός είναι ένα θέμα που πρέπει να συζητηθεί στο γυμνάσιο (όχι στο νήπιο !!!) κι αυτό για να καταλάβουν τα παιδιά και μια άλλη διάσταση του αυνανισμού: ότι ο αυνανισμός είναι μια εγωκεντρική πράξη, ατομικής ικανοποίησης. Η σχέση όμως του ζευγαριού είναι δοτική, είναι αλληλοπεριχώρησης, είναι αλληλοπροσφοράς και όχι εγωιστική ακόμα και στην ερωτική πράξη η οποία για να μην είναι προδοσία του «είναι» μας προϋποθέτει ψυχική και συναισθηματική ένωση. Αν ο αυνανισμός γίνει άθλημα πάει το τρένο της υγιούς σύνδεσης με το έτερο ήμισυ και της αληθινής αγάπης.
Είναι τόσο που θέλω γράψω, έχω τόσο θέματα που δεν τα έχω καν αγγίξει… ελπίζω να με κάλυψαν οι προλαλήσαντες…..
Συνοψίζοντας είναι πρόωρη και άκαιρη και άστοχη η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νηπίων. Εναλλακτικά προτείνω στο Νήπιο την θεματική ενότητα «προστατεύω το σώμα μου» με τα εν λόγω βίντεο « Το μυστικό της Νίκης» και το «Το μυστικό μήνυμα της Νίκης 2 – Η περιπέτεια του Βίκτωρα».
Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία και ελπίζουμε να εισακουστούμε.
Όντας εν ενεργεία εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αναρωτιέμαι ποιον σκοπό έχει αυτή η παρέμβαση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε αυτήν την πρώιμη ηλικία από την στιγμή αυτά που θέλουμε τα νήπια να ξέρουν για το θέμα αυτό ήδη τα ξέρουν, δηλαδή: 1) Ότι υπάρχει φαινοτυπική διάκριση μεταξύ του ανδρικού και γυναικείου φύλου (γιατί τη βλέπουν στην εξωτερική τους όψη) 2) Ότι τα παιδιά γεννιόνται από την πολλή αγάπη της μαμάς με τον μπαμπά (άντε το πολύ να πεις για να προσεγγίσεις περισσότερο την αλήθεια ότι όταν η μαμά δεχθεί τον σπόρο της αγάπης του μπαμπά τότε αυτό που φυτρώνει, ο καρπός δηλαδή είναι τα παιδιά – με τον κίνδυνο της παρανόησης να αναρωτιούνται αν είναι φυτά…!!!) . Σε ΚΑΜΜΙΑ μα ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση σε αυτήν την ηλικία δε λες ωμά την αλήθεια: ότι τα παιδιά γεννιόνται όταν το πέος του μπαμπά εκσπερματώσει στον κόλπο της μαμάς. Όποιος το κάνει αυτό ΔΕΝ ξέρει από αγνές παιδικές ψυχές, τις συντρίβει και υποτιμά την ύψιστη στιγμή της ανθρώπινης δημιουργίας σε μια ζωώδη και ενστικτώδη διαδικασία. Συνεχίζω να αναρωτιέμαι ποιος ο σκοπός αυτής της παρέμβασης στα νήπια και σκέφτομαι: 1) Να είναι για να προστατεύονται και να ξέρουν ότι στην περιοχή του εσώρουχου δεν τα αγγίζει κανείς; Αυτό θα είχε νόημα και υπάρχουν και ωραία βίντεο στο youtube όπως το «Μυστικό της Νίκης» 1 & 2. Αυτό θα ήταν θεμιτό σε μια θεματική με τίτλο: «Προστατεύω το σώμα μου» όχι με τίτλο Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Άσε που τα παιδιά θα ρωτήσουν τι είναι το σεξ; Τι ακριβώς τους χρειάζεται αυτό σε αυτήν την ηλικία; Για να αρχίζουν να ψάχνουν στο youtube Video με σεξ; Ή να αρχίζουν να κάνουν πειράματα στις τουαλέτες πώς γίνεται η ερωτική πράξη ή συγκρίνουν τα γεννητικά τους όργανα προσθέτοντας έναν εφιάλτη στην εφημερία των δασκάλων τους; και χάνοντας την παιδικότητά τους.... 2) Να είναι για να γίνει η διάκριση μεταξύ βιολογικού και ψυχολογικού φύλου; Απάντηση: Σε μια τέτοια ηλικία αυτό θα δημιουργήσει μεγάλη σύγχυση μέσα στο παιδί. Θα αναρωτιέται δηλαδή: «Τι είμαι εγώ, ποιος είμαι εγώ, δηλαδή μπορώ να διαλέξω να είμαι και πτηνό;» Τα νήπια πρέπει να πατήσουν στη βάση του βιολογικού τους φύλου γιατί είναι η γενετική τους ταυτότητα. Αν υπάρχουν περιπτώσεις που δεν αισθάνονται καλά με το βιολογικό τους φύλο, θα πρέπει να καθοδηγηθούν από ειδικούς. Ο εκπαιδευτικός χωρίς την συναίνεση των γονέων δε μπορεί να παραπέμψει σε ειδικούς κανένα/ καμμιά μαθητή/τρια. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι όπως ΠΑΝΤΑ η αμοιβαία αποδοχή των μελών της ομάδας των μαθητών/τριών με αυτοσεβασμό και αλληλοσεβασμό. 3) Να είναι γιατί κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις παιδιών γεννιόνται με δυσπλασίες γεννητικών οργάνων (κορίτσια με πέος κτλ.) αλλά ΠΑΝΤΑ με ενός είδους γονάδες δηλαδή όρχεις ή ωοθήκες και πρέπει να νιώθουν και αυτά αποδεκτά και καλά με τον εαυτό τους; Απάντηση: Το ότι πάντα τα παιδιά γεννιόνται με ενός είδους γονάδες υποδηλώνει με σαφήνεια την γενετική ταυτότητα του φύλου τους: αν έχουν όρχεις ακόμα και κρυφούς είναι αρσενικού φύλου, ενώ αν έχουν ωοθήκες είναι θηλυκού. Άρα και αυτά τα παιδιά με τις δυσπλασίες γνωρίζουν ότι υπάρχει ένα πρότυπο (όχι στερεότυπο) φυσιολογίας των ανθρώπινων φύλων. Τα παιδιά με δυσπλασίες μπορεί να έχουν απορίες και διλήμματα για το φύλο τους και για να δοθεί μια λύση σε αυτό θα ζητήσουν βοήθεια από ειδικούς σωματικής και ψυχικής υγείας. Ο εκπαιδευτικός με τι γνώσεις ακριβώς θα βοηθήσει εδώ αυτές τις περιπτώσεις; Αυτά όμως είναι θέματα που ασχολούμαστε στο γυμνάσιο και στο λύκειο για να αποφορτίσουμε ψυχολογικά τέτοιες περιπτώσεις αν υπάρχουν – αλλά στο νήπιο γιατί χρειάζεται ενώ δεν έχει ξεκινήσει καν η εφηβεία; 4) Να είναι για να γνωρίσουν τα παιδιά καλύτερα το σώμα τους και να το αποδεχθούν νωρίς και να γνωρίζουν θέματα όπως ο αυνανισμός; Ο αυνανισμός είναι ένα θέμα που πρέπει να συζητηθεί στο γυμνάσιο (όχι στο νήπιο !!!) κι αυτό για να καταλάβουν τα παιδιά και μια άλλη διάσταση του αυνανισμού: ότι ο αυνανισμός είναι μια εγωκεντρική πράξη, ατομικής ικανοποίησης. Η σχέση όμως του ζευγαριού είναι δοτική, είναι αλληλοπεριχώρησης, είναι αλληλοπροσφοράς και όχι εγωιστική ακόμα και στην ερωτική πράξη η οποία για να μην είναι προδοσία του «είναι» μας προϋποθέτει ψυχική και συναισθηματική ένωση. Αν ο αυνανισμός γίνει άθλημα πάει το τρένο της υγιούς σύνδεσης με το έτερο ήμισυ και της αληθινής αγάπης. Είναι τόσο που θέλω γράψω, έχω τόσο θέματα που δεν τα έχω καν αγγίξει… ελπίζω να με κάλυψαν οι προλαλήσαντες….. Συνοψίζοντας είναι πρόωρη και άκαιρη και άστοχη η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νηπίων. Εναλλακτικά προτείνω στο Νήπιο την θεματική ενότητα «προστατεύω το σώμα μου» με τα εν λόγω βίντεο « Το μυστικό της Νίκης» και το «Το μυστικό μήνυμα της Νίκης 2 – Η περιπέτεια του Βίκτωρα». Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία και ελπίζουμε να εισακουστούμε.