Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1ε) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο διοίκησή τουςΣχόλιο του χρήστη Θερσίτης | 15 Ιανουαρίου 2011, 11:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Αυτονόητο ότι δεν πρέπει να επιλέγονται κομματικώς τα πρόσωπα, γιατί δεν συκοφαντείται μόνο το πρόσωπο και το κόμμα που το επέλεξε, αλλά κυρίως οδηγείται σε κρίση το ίδιο το σχολείο. 2) Το ήθος των διδασκόντων να ελέγχεται. Π.χ. παιδεραστής για τον οποίο γελάει όλη η περιοχή του σχολείου του δεν μπορεί να γίνεται ή να παραμένει διευθυντής, επειδή είναι κομματικά στον εκάστοτε κυβερνητικό χώρο. 3) Το ωράριο να μην είναι 8 ή 10 ώρες αλλά 16 και να μη μειώνεται ποτέ περισσότερο. ΚΑι ασφαλώς να μη μένουν οι εκπαιδευτικοί μόνο 16 ώρες στο σχολείο αλλά 30. Προσωπικό παράδειγμα-παράπονο: Είμαι εκπαιδευτικός και πήρα γονεϊκή άδεια όταν η πρώτη μου θυγατέρα ήταν στην Α΄ γυμνασίου του Πειραματικού Αναβρύτων, για να συναντήσω το φιλόλογο. Δεχόταν 10-12. Τον πρόλαβα στα σκαλιά του σχολείου, του συστήθηκα και μου απάντησε πως δέχεται μέχρι τις 12 και ήταν 12.05.