Αξιότιμη κα Υπουργέ,
η υιοθέτηση των εξετάσεων για την είσοδο στα Πρότυπα Λύκεια των ήδη μαθητών των Πρότυπων Γυμνασίων (που εισήχθησαν με εξετάσεις) αποτελεί αχρείαστη ψυχική ταλαιπωρία των μαθητών και των οικογενειών τους αφού θέτει εν αμφιβόλω πορεία 3 ετών και εμπεριέχει τα όσα αρνητικά προκύπτουν από την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τους μαθητές που τυχόν αποτύχουν, αποτυχία που τις περισσότερες φορές οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες μη συνδεόμενους με την γνωστική τους επάρκεια.
Ταυτόχρονα από μόνη της (η υιοθέτηση εξετάσεων) αποτελεί παραδοχή αποτυχημένης λειτουργίας των Πρότυπων Γυμνασίων που δεν προσφέρει την απαραίτητη γνώση και δεν επιτυγχάνει τον επιδιωκόμενο σκοπό ίδρυσή τους και ώς τέτοιο αποτέλεσμα θα έπρεπε να σας ανησυχεί φροντίζοντας για την διόρθωση των όποιων αστοχιών.
Αν εν τούτοις κρίνεται απαραίτητος ο εμπλουτισμός και με νέους μαθητές από άλλα σχολεία, τότε η μόνη δόκιμη λύση είναι η αύξηση των τμημάτων των συνδεδεμένων Λυκείων κατά 30-50% επί των τμημάτων των Γυμνασίων ώστε να ενταχθούν σε αυτά και μαθητές από άλλα Γυμνάσια.
Το παράδειγμα της πόλης των Ιωαννίνων όπου δεν υπήρχε Πρότυπο Λύκειο με αποτέλεσμα πολλοί ικανοί μαθητές να μην μπαίνουν στην διαδικασία των εξετάσεων εισαγωγής στο Πρότυπο Γυμνάσιο, αφού μετά 3 έτη θα έπρεπε να αλλάξουν σχολείο και σχολικό περιβάλλον (με όσα αυτό συνεπάγεται για την ψυχολογία τους), θα πρέπει να σας προβληματίσει για την αποτελεσματικότητα της επιχειρούμενης ρύθμισης. Ας μην τορπιλιστεί η αριστεία εν τη γενέσει της.
Αξιότιμη κα Υπουργέ, η υιοθέτηση των εξετάσεων για την είσοδο στα Πρότυπα Λύκεια των ήδη μαθητών των Πρότυπων Γυμνασίων (που εισήχθησαν με εξετάσεις) αποτελεί αχρείαστη ψυχική ταλαιπωρία των μαθητών και των οικογενειών τους αφού θέτει εν αμφιβόλω πορεία 3 ετών και εμπεριέχει τα όσα αρνητικά προκύπτουν από την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τους μαθητές που τυχόν αποτύχουν, αποτυχία που τις περισσότερες φορές οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες μη συνδεόμενους με την γνωστική τους επάρκεια. Ταυτόχρονα από μόνη της (η υιοθέτηση εξετάσεων) αποτελεί παραδοχή αποτυχημένης λειτουργίας των Πρότυπων Γυμνασίων που δεν προσφέρει την απαραίτητη γνώση και δεν επιτυγχάνει τον επιδιωκόμενο σκοπό ίδρυσή τους και ώς τέτοιο αποτέλεσμα θα έπρεπε να σας ανησυχεί φροντίζοντας για την διόρθωση των όποιων αστοχιών. Αν εν τούτοις κρίνεται απαραίτητος ο εμπλουτισμός και με νέους μαθητές από άλλα σχολεία, τότε η μόνη δόκιμη λύση είναι η αύξηση των τμημάτων των συνδεδεμένων Λυκείων κατά 30-50% επί των τμημάτων των Γυμνασίων ώστε να ενταχθούν σε αυτά και μαθητές από άλλα Γυμνάσια. Το παράδειγμα της πόλης των Ιωαννίνων όπου δεν υπήρχε Πρότυπο Λύκειο με αποτέλεσμα πολλοί ικανοί μαθητές να μην μπαίνουν στην διαδικασία των εξετάσεων εισαγωγής στο Πρότυπο Γυμνάσιο, αφού μετά 3 έτη θα έπρεπε να αλλάξουν σχολείο και σχολικό περιβάλλον (με όσα αυτό συνεπάγεται για την ψυχολογία τους), θα πρέπει να σας προβληματίσει για την αποτελεσματικότητα της επιχειρούμενης ρύθμισης. Ας μην τορπιλιστεί η αριστεία εν τη γενέσει της.