Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Βασίλης | 4 Μαΐου 2020, 11:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αύξηση ωρών για ξένες γλώσσες Χωρίς να έχω μελετήσει με λεπτομέρεια το σύνολο της μεταρρύθμισης θεωρώ σημαντικό ότι εισάγονται οι θεματικοί κύκλοι με αρκετά σημαντικά θέματα – συγχαρητήρια Με βάση την εμπειρία και την δική μου και των παιδιών μου και την γενικότερη χρόνια αντίληψη από το περιβάλλον γύρω μου -γονείς, εκπαιδευτικοί - θα προσπαθήσω να θέσω κάποιες ερωτήσεις και να κάνω και κάποιες προτάσεις για τα παρακάτω : Τα παιδιά κάνουν 3-5 ώρες ξένες γλώσσες ήδη στα σχολεία Δημοτικά & Γυμνάσια και γεννιούνται οι παρακάτω εύλογες ερωτήσεις : Α. Υπάρχει κάποιος που υποστηρίζει ότι μπορούν να μάθουν ξένη γλώσσα χωρίς φροντιστήριο? Β. Υπάρχει λόγος να χάνονται από ώρες έως και μία ημέρα ανά εβδομάδα χωρίς να υπάρχει κάποιο όφελος για κανένα ? Γ. Δεν υπάρχει διπλό κόστος σε χρόνο και χρήμα για όλους ? αύξηση ωρών χωρίς εξασφάλιση κάποιου αποτελέσματος θα αυξήσει το κόστος που πληρώνουμε όλοι και το χαμένο χρόνο των παιδιών. Κάποιες ιδέες/Προτάσεις : a) Να υπάρχει διαδικασία αναγνωρισμένης πιστοποίησης για αντίστοιχο επίπεδο με τα φροντιστήρια ώστε να αποκτήσει νόημα η όλη προσπάθεια και να έχουν όφελος και τα παιδιά και οι γονείς. b) Εάν δεν μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο να είναι προαιρετικό το μάθημα ξένης γλώσσας ώστε να επιλέγουν εάν θέλουν κάποια άλλη δραστηριότητα η μάθημα σε σχέση με την χαμένη ώρα ξένης γλώσσας. c) Τέλος ποιο ριζοσπαστικό να δίνεται σε χρήματα το κόστος που έχει το κράτος για κάθε ώρα ώστε να επιλέγουν οι μαθητές/γονείς και το που -σχολείο/φροντιστήριο - και ποια γλώσσα επιθυμούν να μάθουν, δεν υπάρχουν όλες οι επιλογές στο σχολείο έτσι και αλλιώς.