Θα ήθελα να ξεκινήσω με την πρόταση :το πρόγραμμα των μαθημάτων έπρεπε να έχει αναβαθμιστεί εδώ και είκοσι χρόνια. Καταλαβαίνετε ότι συμφωνώ , αλλά τι είδους αναβάθμιση είναι αυτή που περιλαμβάνει μόνο το πώς αξιολογείται το μάθημα της Βιολογίας, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το πώς διδάσκεται. Είναι το μοναδικό μάθημα της ομάδας Α΄που είναι μονόωρο. Θα προσπαθήσω να αιτιολογήσω την θέση μου λέγοντας καταρχήν ότι είναι αντιπαιδαγωγικό να διδάσκεται οποιοδήποτε μάθημα σε μια διδακτική ώρα. Αυτό αφορά το πώς και πόσο μαθαίνουν τα παιδιά. Αλλά θα θίξω το θέμα και από πλευράς εκπαιδευτικού. Ένας εκπαιδευτικός με 20 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, που διδάσκει μονόωρα μαθήματα : 20 ώρες Χ 24 μαθητές το κάθε τμήμα = 480 μαθητές !!!!. Πείτε μου εσείς αν μπορεί να αξιολογήσει σωστά αυτόν τον αριθμό μαθητών και τι είδους σχέσεις (δασκάλου - μαθητή ), είναι εφικτό να δημιουργήσει
Σωστές οι νέες μέθοδοι (εργασίες , project,κλπ) αλλά να ενταχθούν μέσα στην διδακτική διαδικασία κάθε μαθήματος.
Και κλείνω λέγοντας ότι το θέμα της εκπαίδευσης πρέπει να μελετηθεί συνολικά για όλες τις βαθμίδες και όχι αποσπασματικά. Πρέπει να συμφωνήσουμε τι είδους σχολείο θέλουμε σαν κοινωνία.
Θα ήθελα να ξεκινήσω με την πρόταση :το πρόγραμμα των μαθημάτων έπρεπε να έχει αναβαθμιστεί εδώ και είκοσι χρόνια. Καταλαβαίνετε ότι συμφωνώ , αλλά τι είδους αναβάθμιση είναι αυτή που περιλαμβάνει μόνο το πώς αξιολογείται το μάθημα της Βιολογίας, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το πώς διδάσκεται. Είναι το μοναδικό μάθημα της ομάδας Α΄που είναι μονόωρο. Θα προσπαθήσω να αιτιολογήσω την θέση μου λέγοντας καταρχήν ότι είναι αντιπαιδαγωγικό να διδάσκεται οποιοδήποτε μάθημα σε μια διδακτική ώρα. Αυτό αφορά το πώς και πόσο μαθαίνουν τα παιδιά. Αλλά θα θίξω το θέμα και από πλευράς εκπαιδευτικού. Ένας εκπαιδευτικός με 20 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, που διδάσκει μονόωρα μαθήματα : 20 ώρες Χ 24 μαθητές το κάθε τμήμα = 480 μαθητές !!!!. Πείτε μου εσείς αν μπορεί να αξιολογήσει σωστά αυτόν τον αριθμό μαθητών και τι είδους σχέσεις (δασκάλου - μαθητή ), είναι εφικτό να δημιουργήσει Σωστές οι νέες μέθοδοι (εργασίες , project,κλπ) αλλά να ενταχθούν μέσα στην διδακτική διαδικασία κάθε μαθήματος. Και κλείνω λέγοντας ότι το θέμα της εκπαίδευσης πρέπει να μελετηθεί συνολικά για όλες τις βαθμίδες και όχι αποσπασματικά. Πρέπει να συμφωνήσουμε τι είδους σχολείο θέλουμε σαν κοινωνία.