Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Λευθεριώτη Σπυριδούλα | 4 Μαΐου 2020, 12:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση των μαθητών αν τμήμα είναι αντιπαιδαγωγική. Τα παιδιά δε θα αισθάνονται μέλη μιας ομάδας, αλλά όχλος. Έτσι βίωσα τα δικά μου σχολικά χρόνια σε πολυπληθή τμήματα. Η ύπαρξη παιδιών με κοινωνικά προβλήματα, ΔΕΠΥ, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές κ.α σε πολυπληθή τμήματα δε βοηθάει ούτε τα ίδια, ούτε τους υπόλοιπους μαθητές.Σήμερα σε όλα τα τμήματα έχουμε παιδιά με πολλαπλές ιδιαιτερότητες που χρειάζονται εξειδικευμένη αντιμετώπιση από τον εκπαιδευτικό. Πώς θα υπάρχει η εξειδικευμένη αντιμετώπιση όταν τα παιδιά είναι τόσα πολλά; Εκτός αν θέλετε ένα σχολείο για φύλαξη και μετάδοση γνώσεων που αδιαφορεί για την ολόπλευρη και ισσόροπη ανάπτυξη των παιδιών. Για τα τμήματα με ελάχιστο αριθμό μαθητών τους/τις 16 μάλλον ξεχνάτε τα νησιά και τις δύσβατες ορεινές περιοχές. Πώς θα μετακινηθούν οι μαθητές από ένα ορεινό χωριό σε ένα άλλο που η διαδρομή είναι επικίνδυνη; Ή από ένα μικρό νησί σε ένα μεγαλύτερο; Η Ελλάδα δεν είναι Αθήνα.