Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ Π. | 4 Μαΐου 2020, 12:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, καταρχάς το θεωρώ παντελώς άτοπο αρχής γενομένης της συζήτησης, να γίνεται σύγκριση της Κοινωνιολογίας με τα Λατινικά. Ως μαθήματα είναι τελείως άσχετα μεταξύ τους, με το κάθε ένα να έχει την δική του αναφορά και αξία. Ως προς το κομμάτι της χρησιμότητας, με τα δεδομένα της σημερινής εποχής και την εξέλιξη που βιώνουμε σε όλα τα επίπεδα ως κοινωνία, αδιαμφισβήτητα η Κοινωνιολογία υπερέχει έναντι των Λατινικών.Καλλιεργεί τη κριτική σκέψη, βοηθά στη κατανόηση των δομών και λειτουργιών της κοινωνίας, συμβάλει κατά μεγάλο ποσοστό στο να μετατραπούν οι μαθητές σε σκεπτόμενους πολίτες και όχι άκριτα αποδεχόμενα άτομα και πολλά άλλα. Κατά συνέπεια θεωρώ ότι είναι αναγκαία η διδασκαλία της στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, όπως αναγκαία είναι και η παραμονή της ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Τώρα αν θεωρείται/ε μετά από όλα αυτά ότι πρέπει να αντικατασταθεί ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα από τα Λατινικά (για λόγους που σίγουρα δε μπορώ να κατανοήσω, αφού τα Λατινικά πια δεν αποτελούν παρά μόνο μια ξένη γλώσσα η οποία δε χρησιμοποιείται κιόλας και θα ήταν περισσότερο επιβολή παρά πρόοδος η επάνοδος τους), το προτιμότερο θα ήταν η δυνατότητα επιλογής από τους ίδιους τους μαθητές μεταξύ των 2 μαθημάτων ως προς την πανελλαδική εξέταση τους.