Διαφωνώ με τα προτεινόμενα περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, από το νηπιαγωγείο μάλιστα, γιατί αυτό αντιστρατεύεται σε στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα:
1) Είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε παιδιού να ζήσει την παιδική του ηλικία ως παιδί, δηλαδή αγνοώντας ακόμη τον κόσμο των μεγάλων.
2) Εφόσον το παιδί αναγνωρίζεται ως κηδεμονευόμενος άνθρωπος έως την ενηλικίωσή του, είναι αναφαίρετο δικαίωμα της οικογένειάς του να μην παρακωλύεται στο έργο της διαπαιδαγώγησης του παιδιού της.
3) Εφόσον αναγνωρίζεται η διαφορετικότητα των πολιτισμών, είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε οικογένειας να διαπαιδαγωγήσει τα παιδιά της με τη δική της κουλτούρα, τον δικό της πολιτισμό και τα δικά της πιστεύω.
4) Είναι ακόμη αναφαίρετο δικαίωμα κάθε παιδιού να μην παραβιάζεται η φυσική πορεία της ανάπτυξής του από τρίτους, που σπεύδουν να του διδάξουν γνώσεις τις οποίες δεν είναι ακόμη σε θέση να επεξεργαστεί συναισθηματικά. Το αποτέλεσμα είναι συχνότατα κάποια στρέβλωση της συναισθηματικής και κοινωνικής του νοημοσύνης.
Διαφωνώ με τα προτεινόμενα περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, από το νηπιαγωγείο μάλιστα, γιατί αυτό αντιστρατεύεται σε στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα: 1) Είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε παιδιού να ζήσει την παιδική του ηλικία ως παιδί, δηλαδή αγνοώντας ακόμη τον κόσμο των μεγάλων. 2) Εφόσον το παιδί αναγνωρίζεται ως κηδεμονευόμενος άνθρωπος έως την ενηλικίωσή του, είναι αναφαίρετο δικαίωμα της οικογένειάς του να μην παρακωλύεται στο έργο της διαπαιδαγώγησης του παιδιού της. 3) Εφόσον αναγνωρίζεται η διαφορετικότητα των πολιτισμών, είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε οικογένειας να διαπαιδαγωγήσει τα παιδιά της με τη δική της κουλτούρα, τον δικό της πολιτισμό και τα δικά της πιστεύω. 4) Είναι ακόμη αναφαίρετο δικαίωμα κάθε παιδιού να μην παραβιάζεται η φυσική πορεία της ανάπτυξής του από τρίτους, που σπεύδουν να του διδάξουν γνώσεις τις οποίες δεν είναι ακόμη σε θέση να επεξεργαστεί συναισθηματικά. Το αποτέλεσμα είναι συχνότατα κάποια στρέβλωση της συναισθηματικής και κοινωνικής του νοημοσύνης.