Είμαι απόφοιτος Προτύπου Σχολείου, στο οποίο εισήλθα με αξιολόγηση, υποστηριχτής της Αριστείας και ο γιός μου υποψήφιος μέσω των εξετάσεων που αναμένουμε εφέτος. Η θέσπιση εξετάσεων για εισαγωγή των αποφοίτων του Προτύπου Γυμνασίου στο Λύκειο είναι αποκρουστική για όλο το εγχείρημα των Προτύπων και εμφανώς προς όφελος των φροντιστηρίων, όπως πρόσφατα το «voucher των 600€» για τους «επιστήμονες»! Δεν μπορείτε να μας υποβάλλετε σε ΤΡΕΙΣ φροντιστηριακούς κύκλους σε διάστημα μόλις 6 ετών! Από τη στιγμή που κάποιος εισήχθηκε σε Πρότυπο Γυμνάσιο, έχετε το εργαλείο της βαθμολογίας προαγωγής από τάξη σε τάξη στα χέρια σας, το οποίο μπορείτε να ρυθμίσετε στο στοχευόμενο επίπεδο, αν θέλετε, ακόμη και να το αξιοποιήσετε για εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Γιατί πρόσθετες εξετάσεις; Γιατί τόσες εξετάσεις τέλος πάντων;
Αν αληθεύει ότι η Πολιτεία οδεύει προς την υιοθέτηση του International Baccalaureate στο Εθνικό Σύστημα Παιδείας για εισαγωγή στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα, κάντε το με σοβαρότητα και θάρρος, καθ’ ότι είναι ένα σύστημα γνωστό παγκοσμίως, με μεγάλη έκταση ιστορικών στοιχείων. Μην επιχειρείτε όμως εκτρωματικές, αποσπασματικές προσαρμογές προς τα εκεί, που το μόνο αποτέλεσμά τους μπορεί να είναι η ταλαιπωρία της κοινωνίας!
Είμαι απόφοιτος Προτύπου Σχολείου, στο οποίο εισήλθα με αξιολόγηση, υποστηριχτής της Αριστείας και ο γιός μου υποψήφιος μέσω των εξετάσεων που αναμένουμε εφέτος. Η θέσπιση εξετάσεων για εισαγωγή των αποφοίτων του Προτύπου Γυμνασίου στο Λύκειο είναι αποκρουστική για όλο το εγχείρημα των Προτύπων και εμφανώς προς όφελος των φροντιστηρίων, όπως πρόσφατα το «voucher των 600€» για τους «επιστήμονες»! Δεν μπορείτε να μας υποβάλλετε σε ΤΡΕΙΣ φροντιστηριακούς κύκλους σε διάστημα μόλις 6 ετών! Από τη στιγμή που κάποιος εισήχθηκε σε Πρότυπο Γυμνάσιο, έχετε το εργαλείο της βαθμολογίας προαγωγής από τάξη σε τάξη στα χέρια σας, το οποίο μπορείτε να ρυθμίσετε στο στοχευόμενο επίπεδο, αν θέλετε, ακόμη και να το αξιοποιήσετε για εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Γιατί πρόσθετες εξετάσεις; Γιατί τόσες εξετάσεις τέλος πάντων; Αν αληθεύει ότι η Πολιτεία οδεύει προς την υιοθέτηση του International Baccalaureate στο Εθνικό Σύστημα Παιδείας για εισαγωγή στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα, κάντε το με σοβαρότητα και θάρρος, καθ’ ότι είναι ένα σύστημα γνωστό παγκοσμίως, με μεγάλη έκταση ιστορικών στοιχείων. Μην επιχειρείτε όμως εκτρωματικές, αποσπασματικές προσαρμογές προς τα εκεί, που το μόνο αποτέλεσμά τους μπορεί να είναι η ταλαιπωρία της κοινωνίας!