Κυρία Υπουργέ,
Με βάση το νομοσχέδιο σας, μετατρέπεται το ΠΣΠΘ Γυμνάσιο και Λύκειο, από Πειραματικο σε Πρότυπο. Η μετατροπή αυτή, βρίσκεται πολύ μακριά από τη σημερινή παιδαγωγική αποστολή του Πειραματικού Σχολείου.
Αντιθέτως, δημιουργεί πλήθος προβλημάτων, τα οποία αφορούν στον ψυχισμό των παιδιών που φοιτούν σήμερα εκεί, στην αδιατάρακτη συνέχεια των σπουδών τους, στην εκπλήρωση της εκπαιδευτικής αποστολής του Πειραματικού σχολείου και φυσικά στον οικογενειακό προγραμματισμό.
Ειλικρινα δε μπορω να αντιληφθω το σκοπο μιας εκδικητικης διαταξης οπως αυτη.
Εφόσον κρίνεται απαραίτητη από την Κυβέρνηση η δημιουργία Πρότυπων σχολείων, τότε να το πράξει, όχι όμως σε βάρος εκπαιδευτικών δομών που λειτουργούν σήμερα με συγκεκριμένο τρόπο, αποστολή και προοπτική. Διαφορετικά, οι μαθητές του ΠΣΠΘ μετατρέπονται βιαίως σε θύματα αχρείαστων πειραματισμών – όχι εκπαιδευτικού χαρακτήρα, αλλά- πολιτικής άσκησης.
Σας παρακαλώ θερμά να διατηρηθεί ο σημερινός Πειραματικός και ενιαίος χαρακτήρας του ΠΣΠΘ και παράλληλα να ενισχυθεί ουσιαστικά το εκπαιδευτικό έργο του.
Κυρία Υπουργέ, Με βάση το νομοσχέδιο σας, μετατρέπεται το ΠΣΠΘ Γυμνάσιο και Λύκειο, από Πειραματικο σε Πρότυπο. Η μετατροπή αυτή, βρίσκεται πολύ μακριά από τη σημερινή παιδαγωγική αποστολή του Πειραματικού Σχολείου. Αντιθέτως, δημιουργεί πλήθος προβλημάτων, τα οποία αφορούν στον ψυχισμό των παιδιών που φοιτούν σήμερα εκεί, στην αδιατάρακτη συνέχεια των σπουδών τους, στην εκπλήρωση της εκπαιδευτικής αποστολής του Πειραματικού σχολείου και φυσικά στον οικογενειακό προγραμματισμό. Ειλικρινα δε μπορω να αντιληφθω το σκοπο μιας εκδικητικης διαταξης οπως αυτη. Εφόσον κρίνεται απαραίτητη από την Κυβέρνηση η δημιουργία Πρότυπων σχολείων, τότε να το πράξει, όχι όμως σε βάρος εκπαιδευτικών δομών που λειτουργούν σήμερα με συγκεκριμένο τρόπο, αποστολή και προοπτική. Διαφορετικά, οι μαθητές του ΠΣΠΘ μετατρέπονται βιαίως σε θύματα αχρείαστων πειραματισμών – όχι εκπαιδευτικού χαρακτήρα, αλλά- πολιτικής άσκησης. Σας παρακαλώ θερμά να διατηρηθεί ο σημερινός Πειραματικός και ενιαίος χαρακτήρας του ΠΣΠΘ και παράλληλα να ενισχυθεί ουσιαστικά το εκπαιδευτικό έργο του.