Απαράδεκτο καί καταστροφικό! Η διδασκαλία αρχίζει πάντα από τήν μητρική γλώσσα. Υπάρχουν μελέτες πανεπιστημίων,τίς οποιες οφείλετε νά γνωρίζετε ήδη,ότι η δεύτερη γλώσσα από τόσο μικρή ηλικία,συγχίζει τόν εγκέφαλο,μέ αποτέλεσμα τό παιδί νά αργεί νά εκφραστεί αποτελεσματικά σέ αμφότερερες τίς γλώσσες.
Τό σχολεία έχει αποδειχθεί απολύτως αναποτελεσματικό καί απόδειξις αυτού είναι ότι απόφοιτοι Λυκείων αλλά πολλές φορές καί Πανεπιστημίων,έχουν πτωχό καί ανεπαρκές λεξιλόγιο καί αγνοούν νοήματα τά οποία ήταν κάτι συνηθισμένο σέ παιδιά Γυμνασίου,πρίν 30 χρόνια. Η Παιδεία καταστρέφεται αντί νά εμπλουτίζεται,τά μυαλά τών παιδιών μας αποχαυνώνονται αντί νά λαμπρύνονται.Κι αυτο επειδή ακολουθούνται μέθοδοι αλλότριες καί οδηγίες καταστροφικές. Αφήστε τίς ξένες γλώσσες καί δώστε στά παιδιά ελληνικά κείμενα,καταστήστε τα κοινωνούς στόν εκπληκτικό λεξιλογικό πλούτο τής γλώσσας μας,διδάξτε τους τίς αρετές τών προγόνων μας,κι αφήστε τίς ξένες γλώσσες καί τίς ξένες συνήθειες.
Απαράδεκτο καί καταστροφικό! Η διδασκαλία αρχίζει πάντα από τήν μητρική γλώσσα. Υπάρχουν μελέτες πανεπιστημίων,τίς οποιες οφείλετε νά γνωρίζετε ήδη,ότι η δεύτερη γλώσσα από τόσο μικρή ηλικία,συγχίζει τόν εγκέφαλο,μέ αποτέλεσμα τό παιδί νά αργεί νά εκφραστεί αποτελεσματικά σέ αμφότερερες τίς γλώσσες. Τό σχολεία έχει αποδειχθεί απολύτως αναποτελεσματικό καί απόδειξις αυτού είναι ότι απόφοιτοι Λυκείων αλλά πολλές φορές καί Πανεπιστημίων,έχουν πτωχό καί ανεπαρκές λεξιλόγιο καί αγνοούν νοήματα τά οποία ήταν κάτι συνηθισμένο σέ παιδιά Γυμνασίου,πρίν 30 χρόνια. Η Παιδεία καταστρέφεται αντί νά εμπλουτίζεται,τά μυαλά τών παιδιών μας αποχαυνώνονται αντί νά λαμπρύνονται.Κι αυτο επειδή ακολουθούνται μέθοδοι αλλότριες καί οδηγίες καταστροφικές. Αφήστε τίς ξένες γλώσσες καί δώστε στά παιδιά ελληνικά κείμενα,καταστήστε τα κοινωνούς στόν εκπληκτικό λεξιλογικό πλούτο τής γλώσσας μας,διδάξτε τους τίς αρετές τών προγόνων μας,κι αφήστε τίς ξένες γλώσσες καί τίς ξένες συνήθειες.