• Σχόλιο του χρήστη 'Δήμος Δημουλάς' | 26 Νοεμβρίου 2009, 13:11

    Για μεταθέσεις: α)Συνολικός επανασχεδιασμός της μοριοδότησης των σχολείων, καθώς ο υπάρχων σχεδιασμός είναι αρκετά παρωχημένος και δε συμβαδίζει με τη γεωγραφική πραγματικότητα (αποστάσεις, προσβασιμότητα, υψόμετρο)των περιοχών. β)Τα μόρια που παίρνει ο κάθε εκπαιδευτικός να σχετίζονται και με κοινωνικά κριτήρια και όχι μόνο με την τυπική μοριδότηση της περιοχής στην οποία υπηρετεί, πχ είναι λάθος να παίρνουν τα ίδια μόρια ένας κρητικός που υπηρετεί στην κρήτη και δεν ενδιαφέρεται να μετατεθεί αλλού, με έναν εκπαιδευτικό από την κοζάνη ο οποίος υπηρετεί στο ίδιο μέρος (κρήτη) και ενδιαφέρεται κάποια στιγμή να επιστρέψει στον τόπο του. Για αποσπάσεις: α)Θεμελίωση δικαιώματος απόσπασης μετά το τέλος της διετούς δοκιμαστικής υπηρεσίας β)Θεωρώ δύσκολη τη δυνατότητα απόσπασης με την υποχρέωση της κάλυψης του κενού που θα δημιουργηθεί στο σχολείο. γ)Οι αποσπασμένοι να παίρνουν τα μόρια της πλησιέστερης σχολικής μονάδας και όχι της οργανικής τους. δ)Αποσπάσεις σε φορείς (πχ πανεπιστήμια, τει) με βάση τα αντικειμενικά προσόντα των υποψηφίων. ε)Αποσπάσεις σε γραφεία, διευθύνσεις κτλ. με βάση κοινωνικούς λόγους αλλά και τις αντικειμενικές ανάγκες των υπηρεσιών.