Ποιός θα αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς; Οι διευθυντές, που πολλοί (όχι όλοι, αλλά πολλοί) δεν ξέρουν ούτε απλή χρήση υπολογιστή, ούτε το myschool να χειρίζονται, και βάζουν τους καθηγητές να κάνουν τις δουλειές τους; Οι συντονιστές, που εμφανίστηκαν τώρα, 2 μήνες μετά, να μας δώσουν οδηγίες δημιουργία τάξης στο eclass; Που ήταν τόσο καιρό οι συντονιστές, που παλεύαμε με την εξ αποστάσεως εκπαιδευτικοί και μαθητές; Άφαντοι. Επίσης, οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι μεγάλο μείον στην αντικειμενικότητα της αξιολόγησης, δεν ξέρω πώς αυτό μπορεί να παρακαμφθεί.
Ποιός θα αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς; Οι διευθυντές, που πολλοί (όχι όλοι, αλλά πολλοί) δεν ξέρουν ούτε απλή χρήση υπολογιστή, ούτε το myschool να χειρίζονται, και βάζουν τους καθηγητές να κάνουν τις δουλειές τους; Οι συντονιστές, που εμφανίστηκαν τώρα, 2 μήνες μετά, να μας δώσουν οδηγίες δημιουργία τάξης στο eclass; Που ήταν τόσο καιρό οι συντονιστές, που παλεύαμε με την εξ αποστάσεως εκπαιδευτικοί και μαθητές; Άφαντοι. Επίσης, οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι μεγάλο μείον στην αντικειμενικότητα της αξιολόγησης, δεν ξέρω πώς αυτό μπορεί να παρακαμφθεί.