Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα Γ. | 4 Μαΐου 2020, 13:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σταματήστε την ανατροφοδότηση μιας αντιπαράθεσης που δεν αφορά τους εκπαιδευτικούς! Δεν τίθεται θέμα μεταξύ φιλολόγων και κοινωνιολόγων. Δεν ασκείται ούτε υπηρετείται έτσι μια εκπαιδευτική πολιτική. Όλα τα γνωστικά αντικείμενα έχουν να προσφέρουν στους μαθητές από τη δική τους οπτική. Η πρόταση θα έπρεπε να αφορά το πώς μπορεί να προετοιμαστούν οι μαθητές καλύτερα μέσα από τη δυνατότητα επιλογής ενός από τα δύο μαθήματα, ανάλογα τις σχολές που επιθυμούν να στοχεύσουν. Θα ήταν αδιανόητη μια διαμάχη μεταξύ μαθηματικών και βιολόγων ή φυσικών για το πιο είναι πιο σημαντικό μάθημα για την προετοιμασία των σπουδών υγείας! Τους δίνεται η επιλογή από την θετικών σπουδών να διαφοροποιηθούν. Στις ανθρωπιστικές σπουδές γιατί δεν δίνεται η ίδια επιλογή; Δεν είναι κατάφωρη παραβίαση της αρχής της ισότητας εις βάρος των μαθητών των ανθρωπιστικών; Μία φιλόλογος που έχει διδάξει και Λατινικά και Κοινωνιολογία...