Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Maria Efpatridou | 4 Μαΐου 2020, 13:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ζητούμενο δεν είναι η αύξηση ωρών... όλες οι ειδικότητες αύξηση ωρών ζητούν με αιτιολογημένο σκεπτικό, επιστημονική συνέπεια και συνδικαλιστικό αγώνα. Το ζητούμενο είναι η ειλικρινής απάντηση στο ερώτημα "σε τι είδους σχολείο θα ήθελαν να ζουν την ημέρα τους τα παιδιά μας, από τη στιγμή που θέλουμε να διευκολύνουμε την ολόπλευρη ανάπτυξη της υγιούς πλευράς της καθεμίας προσωπικότητας αλλά και ενός υγιούς συνόλου;" Αυτό το ερώτημα θα μπορούσε να διατυπωθεί και διαφορετικά "τι είδους εκπαιδευτικό σύστημα επιλέγουμε να έχουμε ως χώρα;" Μέχρι στιγμής, όλα αυτά τα χρόνια, η αισθητική αγωγή και ιδιαίτερα ο τομέας της μουσικής εκπαίδευσης (με ιδιαίτερη αναφορά στην πρωτοβάθμια) στηρίζεται αποκλειστικά και μόνο στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών μουσικής... πόσα πράγματα έχουν κερδίσει οι μαθητές και οι μαθήτριες μέσω της κουτσουρεμένης αυτής ώρας... πόσα έχουν μάθει οι συνάδελφοι των υπόλοιπων ειδικοτήτων σεβόμενοι/ες πλέον τον ρόλο και το έργο των μουσικών... Πόσο πιο ισορροπημένα και στοχοπροσηλωμένα είναι τα παιδιά των μουσικών σχολείων που ασχολούνται διεξοδικά με τη μουσική... Φανταστείτε να υπήρχε η πολιτική τόλμη να μεταφερθεί και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση η δυνατότητα να ασχοληθούν τα παιδιά με τη μουσική έστω τον διπλάσιο χρόνο, με προφανή και στον πιο αδαή παιδαγωγικά οφέλη; Φανταστείτε! Η φαντασία στην εξουσία