Με το άρθρο 51 στερείτε από πολυάριθμους ενηλίκους το δικαίωμα για την επαγγελματική τους εξέλιξη και την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Υπάρχουν μητέρες που σπουδάζουν στα Επα.λ. και εξυπηρετούνται από το πρωινό ωράριο, καθώς τις ίδιες ώρες τα παιδιά τους πηγαίνουν στο σχολείο. Τους καταστρέφετε οποιοδήποτε όνειρο έχουν για αναβάθμιση των γνώσεων τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
Στέλνετε τους ενηλίκους εκπαιδευόμενους κατευθείαν στα ΙΙΕΚ, γεγονός που προυποθέτει την σημαντική οικονομική τους επιβάρυνση.
Τα ΔΙΕΚ χρόνια τώρα τα υποχρηματοδοτείτε. Δεν έχουν μόνιμους εκπαιδευτές, εγχειρίδια, εργαστήρια, ούτε κάν κτήρια, αφού συστεγάζονται με σχολικές μονάδες. Ούτε μια φωτοτυπία δεν έχουν τη δυνατότητα να εκτυπώσουν, για τις ανάγκες του μαθήματος.
Αντί να ενισχύσετε την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, της δίνεται χαριστική βολή.Τόσο μένος πιά; Κανείς δεν έχει ξεχάσει τις διαθεσιμότητες του 2013 και ποιός ήταν ο εισηγητής τους.
Με το άρθρο 51 στερείτε από πολυάριθμους ενηλίκους το δικαίωμα για την επαγγελματική τους εξέλιξη και την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Υπάρχουν μητέρες που σπουδάζουν στα Επα.λ. και εξυπηρετούνται από το πρωινό ωράριο, καθώς τις ίδιες ώρες τα παιδιά τους πηγαίνουν στο σχολείο. Τους καταστρέφετε οποιοδήποτε όνειρο έχουν για αναβάθμιση των γνώσεων τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων. Στέλνετε τους ενηλίκους εκπαιδευόμενους κατευθείαν στα ΙΙΕΚ, γεγονός που προυποθέτει την σημαντική οικονομική τους επιβάρυνση. Τα ΔΙΕΚ χρόνια τώρα τα υποχρηματοδοτείτε. Δεν έχουν μόνιμους εκπαιδευτές, εγχειρίδια, εργαστήρια, ούτε κάν κτήρια, αφού συστεγάζονται με σχολικές μονάδες. Ούτε μια φωτοτυπία δεν έχουν τη δυνατότητα να εκτυπώσουν, για τις ανάγκες του μαθήματος. Αντί να ενισχύσετε την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, της δίνεται χαριστική βολή.Τόσο μένος πιά; Κανείς δεν έχει ξεχάσει τις διαθεσιμότητες του 2013 και ποιός ήταν ο εισηγητής τους.