Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη ΧΑΡΗΣ | 15 Ιανουαρίου 2011, 16:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
α)Εξετάσεις για την διασφάλιση ενός μίνιμουμ ικανοτήτων και γνώσεων Οι εξετάσεις πρέπει να είναι σχετικά απλές (μιας μόνος εξέτασης και όχι ανά μάθημα ξεχωριστά) και όχι αποστήθισης και να στοχεύουν στην ανίχνευση των απαιτούμενων γνώσεων στο σύνολο των βασικών μαθημάτων. Κυρίως οι εξετάσεις να μην είναι ένα είδος περιφερειακών εξετάσεων που να εξαντλούν τους μαθητές και να οδηγούν τους γονείς σε έξοδα μέσω νέων φροντιστηρίων. β) Σημαντικό ρόλο να παίζει και ο βαθμός της προηγούμενης τάξης, δηλ. για το γυμνάσιο ο βαθμός της ΣΤ Δημοτικού, για το Λύκειο ο βαθμός της Γ Γυμνασίου κλπ.ώστε κάποιος να θεωρηθεί επιτυχών. γ)και κατόπιν κλήρωση μεταξύ των επιτυχόντων στις εξετάσεις.