Κάθε 2 χρόνια ένα καινούργιο σχέδιο νόμου αλλάζει τα δεδομένα στις προσλήψεις αναπληρωτών. Διαφωνώ κάθετα με το άρθρο 42 του νέου νομοσχεδίου για δύο κυρίους λόγους. Πρώτον σε ότι αφορά στην διπλή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας που αποκτάται σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες δεδομένου ότι το εκπαιδευτικό έργο που προσφέρει ο κάθε εκπαιδευτικός θεωρείται ισάξιο και ακολουθεί συγκεκριμένες κατευθύνσεις που ορίζονται από το υπουργείο δεν μπορεί να πριμοδοτείτε ανάλογα με την περιοχή πρόσληψης, μεταθέτοντας αυτόν τον τρόπο τις υποχρεώσεις της κάθε κυβέρνησης για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση σε διαμάχες μεταξύ των εκπαιδευτικών ενώ άλλου είδους κίνητρα όπως πχ οικονομικά είναι δικαιότερα. Δεύτερον, δεν μπορεί ένας δεύτερος τίτλος σπουδών να μοριοδοτείται όσο μια ξένη γλώσσα και να μην επιτρέπεται η μεταφορά προϋπηρεσίας εφόσον έχουν ήδη γίνει προσλήψεις με αυτό το σύστημα. Το δικαιότερο όλων είναι η απόκτηση της προϋπηρεσίας μετά από την απόκτηση του απαιτούμενου τυπικού ακαδημαϊκού προσόντος με αναδρομική ωστόσο ισχύ. Τέλος επιβάλετε ένας ορθολογικότερος τρόπος αξιολόγησης των ακαδημαϊκών προσόντων.
Κάθε 2 χρόνια ένα καινούργιο σχέδιο νόμου αλλάζει τα δεδομένα στις προσλήψεις αναπληρωτών. Διαφωνώ κάθετα με το άρθρο 42 του νέου νομοσχεδίου για δύο κυρίους λόγους. Πρώτον σε ότι αφορά στην διπλή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας που αποκτάται σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες δεδομένου ότι το εκπαιδευτικό έργο που προσφέρει ο κάθε εκπαιδευτικός θεωρείται ισάξιο και ακολουθεί συγκεκριμένες κατευθύνσεις που ορίζονται από το υπουργείο δεν μπορεί να πριμοδοτείτε ανάλογα με την περιοχή πρόσληψης, μεταθέτοντας αυτόν τον τρόπο τις υποχρεώσεις της κάθε κυβέρνησης για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση σε διαμάχες μεταξύ των εκπαιδευτικών ενώ άλλου είδους κίνητρα όπως πχ οικονομικά είναι δικαιότερα. Δεύτερον, δεν μπορεί ένας δεύτερος τίτλος σπουδών να μοριοδοτείται όσο μια ξένη γλώσσα και να μην επιτρέπεται η μεταφορά προϋπηρεσίας εφόσον έχουν ήδη γίνει προσλήψεις με αυτό το σύστημα. Το δικαιότερο όλων είναι η απόκτηση της προϋπηρεσίας μετά από την απόκτηση του απαιτούμενου τυπικού ακαδημαϊκού προσόντος με αναδρομική ωστόσο ισχύ. Τέλος επιβάλετε ένας ορθολογικότερος τρόπος αξιολόγησης των ακαδημαϊκών προσόντων.