Θεωρούμε άκαιρη και αντιπαιδαγωγική την πρόωρη ενημέρωση των παιδιών του δημοτικού σχολείου για θέματα, πού δεν αντιστοιχούν στην κλίμακα της ψυχοσωματικής τους ωριμότητας.
Οι χώρες, που έβαλαν πριν από εμάς σε εφαρμογή την εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο, ομολογούν ότι όχι μόνον δεν πέτυχαν περιορισμό αλλ’ αντιθέτως εισέπραξαν άνοδο των δεικτών επιπολασμού των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων.
Αντί να γεμίσουμε τα άγουρα μυαλά των μικρών μας παιδιών με γνώσεις ριψοκίνδυνες πάνω σε θέματα άλλης τάξεως ωριμότητας, είναι καλύτερα να δούμε με ποιόν τρόπο θα επαναφέρουμε στα «βιβλία της γλώσσας» την υπόσταση της πολυμελούς οικογένειας, μέσα στην οποία κάθε παιδί, στην κατάλληλη ώρα και με τα κατάλληλα λόγια για κάθε περίπτωση, διδάσκεται, εδώ και αιώνες, τις απαραίτητες γνώσεις υγιούς σεξουαλικής συμπεριφοράς .
ΦΩΤΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΙΑΤΡΟΣ
Θεωρούμε άκαιρη και αντιπαιδαγωγική την πρόωρη ενημέρωση των παιδιών του δημοτικού σχολείου για θέματα, πού δεν αντιστοιχούν στην κλίμακα της ψυχοσωματικής τους ωριμότητας. Οι χώρες, που έβαλαν πριν από εμάς σε εφαρμογή την εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο, ομολογούν ότι όχι μόνον δεν πέτυχαν περιορισμό αλλ’ αντιθέτως εισέπραξαν άνοδο των δεικτών επιπολασμού των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων. Αντί να γεμίσουμε τα άγουρα μυαλά των μικρών μας παιδιών με γνώσεις ριψοκίνδυνες πάνω σε θέματα άλλης τάξεως ωριμότητας, είναι καλύτερα να δούμε με ποιόν τρόπο θα επαναφέρουμε στα «βιβλία της γλώσσας» την υπόσταση της πολυμελούς οικογένειας, μέσα στην οποία κάθε παιδί, στην κατάλληλη ώρα και με τα κατάλληλα λόγια για κάθε περίπτωση, διδάσκεται, εδώ και αιώνες, τις απαραίτητες γνώσεις υγιούς σεξουαλικής συμπεριφοράς . ΦΩΤΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΙΑΤΡΟΣ