ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου «αποδομεί» ένα σχολείο, όπως το ΠΣΠΘ, το οποίο λειτουργεί επιτυχημένα εδώ και σχεδόν έναν αιώνα. Ο χαρακτήρας του αυτός θα έπρεπε να ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ και ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟ ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ.
ΠΡΟΤΑΣΗ: ΤΟ ΠΣΠΘ (ΚΑΙ ΤΟ ΠΣΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΣΠΠ) ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ 12ΕΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου «αποδομεί» ένα σχολείο, όπως το ΠΣΠΘ, το οποίο λειτουργεί επιτυχημένα εδώ και σχεδόν έναν αιώνα. Ο χαρακτήρας του αυτός θα έπρεπε να ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ και ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟ ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ. ΠΡΟΤΑΣΗ: ΤΟ ΠΣΠΘ (ΚΑΙ ΤΟ ΠΣΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΣΠΠ) ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ 12ΕΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.