Συνεχίζοντας την υπεράσπιση των Καλλιτεχνικών Σχολείων ως Πρότυπα θα ήθελα να αναφερθώ και στις σχέσεις εργασίας των υψηλών προσόντων ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. Δυστυχώς οι εκπαιδευτικοί καλλιτέχνες, που παλεύουν χρόνια τώρα για την ανάδειξη των Καλλιτεχνικών Σχολείων εργάζονται, ως επί το πλείστον, με σχέσεις ωρομίσθιας ενώ δουλεύουν με πλήρες ωράριο 20 ωρών. Κατ αυτόν τον τρόπο, ενώ κρίνονται κάθε χρόνο με αυστηρά κριτήρια, έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με το καθηγητικό προσωπικό, δεν μοριοδοτούνται ούτε αμείβονται όπως οι άλλοι συνάδερφοι όχι μόνο των γενικών μαθημάτων, αλλά και των καλλιτεχνικών που στελεχώνονται από αναπληρωτές και μόνιμους.
Εδώ και 17 χρόνια στελεχώνουν τα Καλλιτεχνικά Σχολεία με εμπειρία και γνώση, δίχως να τους έχει αποδοθεί ο Εκπαιδευτικός Κλάδος ΠΕ.
Αναφέρομαι στους ωρομίσθιους του Χορού και του Κινηματογράφου που βιώνουν μια τεράστια ανισότητα μεταξύ των εκπαιδευτικών στη σχολική κοινότητα.Η απόδοση ΠΕ στους καλλιτέχνες εκπαιδευτικούς θα προωθήσει τον θεσμό των Καλλιτεχνικών και την δυναμική υπόσταση τους ως Πρότυπα Σχολεία.
Συνεχίζοντας την υπεράσπιση των Καλλιτεχνικών Σχολείων ως Πρότυπα θα ήθελα να αναφερθώ και στις σχέσεις εργασίας των υψηλών προσόντων ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. Δυστυχώς οι εκπαιδευτικοί καλλιτέχνες, που παλεύουν χρόνια τώρα για την ανάδειξη των Καλλιτεχνικών Σχολείων εργάζονται, ως επί το πλείστον, με σχέσεις ωρομίσθιας ενώ δουλεύουν με πλήρες ωράριο 20 ωρών. Κατ αυτόν τον τρόπο, ενώ κρίνονται κάθε χρόνο με αυστηρά κριτήρια, έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με το καθηγητικό προσωπικό, δεν μοριοδοτούνται ούτε αμείβονται όπως οι άλλοι συνάδερφοι όχι μόνο των γενικών μαθημάτων, αλλά και των καλλιτεχνικών που στελεχώνονται από αναπληρωτές και μόνιμους. Εδώ και 17 χρόνια στελεχώνουν τα Καλλιτεχνικά Σχολεία με εμπειρία και γνώση, δίχως να τους έχει αποδοθεί ο Εκπαιδευτικός Κλάδος ΠΕ. Αναφέρομαι στους ωρομίσθιους του Χορού και του Κινηματογράφου που βιώνουν μια τεράστια ανισότητα μεταξύ των εκπαιδευτικών στη σχολική κοινότητα.Η απόδοση ΠΕ στους καλλιτέχνες εκπαιδευτικούς θα προωθήσει τον θεσμό των Καλλιτεχνικών και την δυναμική υπόσταση τους ως Πρότυπα Σχολεία.