Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βασίλειος Μακρυδάκης | 4 Μαΐου 2020, 15:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία οτι ο μεγάλος αριθμός μαθητών στη τάξη υποβαθμίζει σε πάρα πολυ μεγάλο βαθμό τη ποιότητα και τη διαδικασία της μάθησης. Είναι επίσης ο κεντρικός λόγος απαξίωσης του σχολείου απο πλευράς γονέων και μαθητών Η αύξηση των μαθητών ανα τμήμα δε μπορεί ποτέ να θεωρηθεί "αναβάθμιση". Μόνο μια μεγάλη μείωση των μαθητών, με μέγιστο όριο τους 12 μπορεί να θεωρηθεί πραγματική αναβάθμιση, και είναι το μοναδικό ουσιώδες μέτρο που θα επέφερε αυτήν. Καμία αξιολόγηση εκπαιδευτικών, καμία αναδιάρθρωση προγράμματος σπουδών , κανένας εξοπλισμός, κτηριακή και υλικοτεχνική υποδομή δε θα μπορέσει ποτέ να συγκριθεί με τα εντυπωσιακά ωφέλη που θα είχε μια τάξη με 12 ή λιγότερους μαθητές.