-Με βάση τα πορίσματα πολλών ερευνών η επαφή των παιδιων με την ξενη γλώσσα από πολύ μικρή ηλικία βοηθάει όχι μόνο στην κατάκτηση της ξένης γλώσσας αλλά και στην ανάπτυξη ποικίλων γνωστικών δεξιοτήτων. -Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια σύγχρονη έρευνα που να έχει αποδείξει το αντίθετο, ότι βλάπτει δηλ.την γνωστική και γλωσσικη ανάπτυξη των παιδιών.- Τα παιδιά των ιδιωτικών νηπιαγωγείων δεν νομίζω να αντιμετωπίζουν προβλήματα στην γλωσσικη τους ανάπτυξη λόγω των Αγγλικων. Το αντίθετο. Σε πολύ μικρή ηλικία μιλούν άπταιστα Αγγλικά.- -Φυσικά δεν μιλάμε για διδασκαλία της Αγγλικής ως διακριτό διδακτικό αντικείμενο, αλλά μια επαφή με την ξένη γλώσσα με φυσικό τρόπο μέσα από ευχάριστες μουσικοκινητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, ζωγραφική, χειροτεχνίες κλπ. Φυσικά και δεν μιλάμε για ορθογραφία και γραμματική.- Η έλλειψη σε καθαρίστριες/αίθουσες/υλικοτεχνική υποδομή κλπ είναι προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλα τα σχολεία και δεν έχουν σχέση με την παρούσα συζήτηση και την ανάγκη να εκσυγχρονιστούν τα προγράμματα σπουδών.-Τέλος είναι κρίμα να σχολιάζουν κάποιοι (και μάλιστα με ειρωνικό ύφος) καθαρά με γνώμονα τα επαγγελματικά τους συμφέροντα και όχι το καλό των παιδιών.
-Με βάση τα πορίσματα πολλών ερευνών η επαφή των παιδιων με την ξενη γλώσσα από πολύ μικρή ηλικία βοηθάει όχι μόνο στην κατάκτηση της ξένης γλώσσας αλλά και στην ανάπτυξη ποικίλων γνωστικών δεξιοτήτων. -Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια σύγχρονη έρευνα που να έχει αποδείξει το αντίθετο, ότι βλάπτει δηλ.την γνωστική και γλωσσικη ανάπτυξη των παιδιών.- Τα παιδιά των ιδιωτικών νηπιαγωγείων δεν νομίζω να αντιμετωπίζουν προβλήματα στην γλωσσικη τους ανάπτυξη λόγω των Αγγλικων. Το αντίθετο. Σε πολύ μικρή ηλικία μιλούν άπταιστα Αγγλικά.- -Φυσικά δεν μιλάμε για διδασκαλία της Αγγλικής ως διακριτό διδακτικό αντικείμενο, αλλά μια επαφή με την ξένη γλώσσα με φυσικό τρόπο μέσα από ευχάριστες μουσικοκινητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, ζωγραφική, χειροτεχνίες κλπ. Φυσικά και δεν μιλάμε για ορθογραφία και γραμματική.- Η έλλειψη σε καθαρίστριες/αίθουσες/υλικοτεχνική υποδομή κλπ είναι προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλα τα σχολεία και δεν έχουν σχέση με την παρούσα συζήτηση και την ανάγκη να εκσυγχρονιστούν τα προγράμματα σπουδών.-Τέλος είναι κρίμα να σχολιάζουν κάποιοι (και μάλιστα με ειρωνικό ύφος) καθαρά με γνώμονα τα επαγγελματικά τους συμφέροντα και όχι το καλό των παιδιών.