Αγαπητή κα Υπουργέ,
θεωρώ απάνθρωπη και προσωπικά ζημιογόνα για εμένα και την οικογένειά μου την διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 13 που μετατρέπει σε Πρότυπο το Γυμνάσιο του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και εξηγώ γιατί:
Το παιδί μου φοιτά στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Επειδή είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο άτομο και δίνει ιδιαίτερο βάρος στις κοινωνικές του συναναστροφές, επιδιώξαμε και είχαμε την τύχη να πάει στο συγκεκριμένο σχολείο. Γιατί στο συγκεκριμένο σχολείο, λόγω των κλειστών τμημάτων και της συνέχειας δημοτικού-γυμνασίου-λυκείου απουσίαζε το bulling. Το παιδί μου μέχρι τώρα ήξερε ότι θα παραμείνει στο Πειραματικό μέχρι και το Λύκειο. Ωστόσο, σε λίγα χρόνια, για να το επιτύχει αυτό, θα κληθεί να δώσει εξετάσεις. Στην ευαίσθητη ηλικία της έκτης Δημοτικού, θα επιφορτιστεί με ένα τεράστιο άγχος και λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού, στατιστικά, το πιθανότερο είναι να αποτύχει.
Η απογοήτευση της αποτυχίας στην ευαίσθητη αυτή ηλικία, σε συνδυασμό με το μεγάλο διακύβευμα (χάνω το σχολείο και την παρέα μου) ενδέχεται να επιβαρύνει το παιδί για όλη του τη ζωή. Θα αποτελέσει ένα σοκ που κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ποιες θα είναι οι επιπτώσεις του (ψυχική φθορά, κατάθλιψη, κτλ).
Παρακαλώ, να μην παίζει κανένας με τη ζωή του παιδιού μου και να διατηρηθεί ως πειραματικό το Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Σ.Σ.
Αγαπητή κα Υπουργέ, θεωρώ απάνθρωπη και προσωπικά ζημιογόνα για εμένα και την οικογένειά μου την διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 13 που μετατρέπει σε Πρότυπο το Γυμνάσιο του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και εξηγώ γιατί: Το παιδί μου φοιτά στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Επειδή είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο άτομο και δίνει ιδιαίτερο βάρος στις κοινωνικές του συναναστροφές, επιδιώξαμε και είχαμε την τύχη να πάει στο συγκεκριμένο σχολείο. Γιατί στο συγκεκριμένο σχολείο, λόγω των κλειστών τμημάτων και της συνέχειας δημοτικού-γυμνασίου-λυκείου απουσίαζε το bulling. Το παιδί μου μέχρι τώρα ήξερε ότι θα παραμείνει στο Πειραματικό μέχρι και το Λύκειο. Ωστόσο, σε λίγα χρόνια, για να το επιτύχει αυτό, θα κληθεί να δώσει εξετάσεις. Στην ευαίσθητη ηλικία της έκτης Δημοτικού, θα επιφορτιστεί με ένα τεράστιο άγχος και λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού, στατιστικά, το πιθανότερο είναι να αποτύχει. Η απογοήτευση της αποτυχίας στην ευαίσθητη αυτή ηλικία, σε συνδυασμό με το μεγάλο διακύβευμα (χάνω το σχολείο και την παρέα μου) ενδέχεται να επιβαρύνει το παιδί για όλη του τη ζωή. Θα αποτελέσει ένα σοκ που κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ποιες θα είναι οι επιπτώσεις του (ψυχική φθορά, κατάθλιψη, κτλ). Παρακαλώ, να μην παίζει κανένας με τη ζωή του παιδιού μου και να διατηρηθεί ως πειραματικό το Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Σ.Σ.