Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη mike maziotis | 4 Μαΐου 2020, 15:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H αναβάθμιση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών που με έμφαση διαφημίζετε, εξαντλείται δυστυχώς στην Αγγλική γλώσσα. Πρέπει να ενισχυθεί η πολυγλωσσία στο ελληνικό δημόσιο σχολείο με αύξηση ωρών διδασκαλίας (εισαγωγή της 2ης ξένης γλώσσας στην Δ΄ Δημοτικού και επαναφορά της τρίωρης διδασκαλίας της στο Γυμνάσιο), υποχρεωτική συνέχιση του μαθήματος της 2ης ξένης γλώσσας στο Λύκειο και σύνδεση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ώστε οι μαθητές να μην υποχρεώνονται να καταφεύγουν σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών. Επίσης η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο από το να μετατρέπει τα παιδιά μας σε παπαγάλους χωρίς κριτική σκέψη και αγάπη για το σχολείο.