Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ευη | 4 Μαΐου 2020, 15:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειμαι νηπιαγωγος σε δημοσιο σχολειο. Εχω καθε χρόνο 20-22 παιδιά στο τμημα εκ των οποιων τα μισά ειναι προνηπια που θελουν ειδικό χειρισμό μεχρι να ενταχθουν στην ομάδα και καθε χρονο ολο και πιο πολλα παιδιά(γύρω στα 5 από τα 20) με ειδικες εκπαιδευτικές ανάγκες. Ηδη στην προσπάθειά μου να βοηθησω τους πιο αδύναμους μαθητες (ψυχολογικά και γνωστικά) «κλεβω» χρονο απο τους μαθητες που μπορούν να τα καταφερουν μονοι τους! Θα ηθελα να εχω περισσοτερο χρονο για καθε παιδι ξεχωριστά γιατί καθε παιδι ειναι Ξεχωριστό κ αυτο γινεται με την μειωση μαθητων ανα τμημα. Ελατε να παρακολουθησετε κυρια Κεραμεως μια μερα μαθημα σε δημοσιο νηπιαγωγειο και μετα να αποφασισετε για την αυξηση των μαθητων ανα τμημα. Μεχρι να πλυνουν 26 παιδια τα χερακια τους για να φανε ( σε 2 νιπτηρες για 40-45 παιδιά) εχει φυγει η μιση μερα!