Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Εύα Μ. | 4 Μαΐου 2020, 16:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κοινωνιολογία οφείλει να παραμείνει ως μάθημα για τους μαθητές που θα το επιλέξουν. Είναι καθήκον της δημόσιας εκπαίδευσης να δίνει τα απαραίτητα εργαλεία ανάλυσης για το κοινωνικό γίγνεσθαι στους μαθητές/τριες που το επιθυμούν. Ασχέτως της πορείας που θα ακολουθήσει ο/η μαθητής/τρια σε επαγγελματικό και επιστημονικό επίπεδο, είναι απαραίτητο να έχει τα απαραίτητα εφόδια να κατευθυνθεί και να πλοηγηθεί σε μία κοινωνική πραγματικότητα, πόσο μάλλον σε περιόδους που αυξάνονται οι παράγοντες πολυπλοκότητας της.