Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΝΤΕΚΕΛΕ | 15 Ιανουαρίου 2011, 22:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με εξετάσεις, με κλειστά ονόματα, να διορθώνονται από εκπαιδευτικούς άλλου ΠΥΣΔΕ από αυτό που ανήκει το σχολείο, με κλήρωση μεταξύ αυτών που θα ήθελαν να είναι διορθωτές,τα θέματα να ορίζονται από Επιτροπή του ΥΠΠΔΒΜΘ, οι μαθητές να εισάγονται με σειρά επιτυχίας (βάσει βαθμολογίας από την υψηλότερη προς την πιο χαμηλή χωρίς μετέπειτα κλήρωση) , να εξετάζονται και στις ξένες γλώσσες και ο ανώτερος αριθμός μαθητών ανά τμήμα να είναι είκοσι(20). Επίσης, θα μπορούσαν να δημιουργηθούν πειραματικά και σε υποβαθμισμένες περιοχές (όχι μόνο Κολωνάκι, Κηφισιά , Ψυχικό, Πάτρα κλπ) για να μην αποκλειστούν καλοί μαθητές που δε θα μπορούν να σηκώσουν τα έξοδα μετακίνησης από το σπίτι στη λαϊκή γειτονιά, προς το σχολείο.