• Σχόλιο του χρήστη 'Ι. Π.' | 4 Μαΐου 2020, 16:13

    Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Είμαι μητέρα δύο παιδιών σε Πρότυπο Γυμνάσιο και Λύκειο. Αν πραγματικά θέλετε να κάνετε αξιολόγηση των μαθητών που μεταπηδούν από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Λύκειο θα μπορούσατε να θεσπίσετε άλλα κριτήρια, διαφορετικά από ένα μεμονωμένο διαγώνισμα όπου κι ένας πολύ καλός μαθητής θα μπορούσε να αποτύχει, όπως για παράδειγμα ο μέσος όρος της βαθμολογίας και των τριών τάξεων να υπερβαίνει ένα κατώτατο όριο. Έτσι ακόμη και αν κάποιος μαθητής δεν πάει καλά μία χρονιά θα έχει την ευκαιρία να δείξει την αξία του τις υπόλοιπες δύο χρονιές. Θεωρώ ότι αυτό το σύστημα θα είναι πιο δίκαιο και θα δημιουργήσει κενές θέσεις οι οποίες θα αναπληρωθούν, μέσω των εξετάσεων που προγραμματίζετε, από πραγματικά καλούς μαθητές, περισσότερο ώριμους σε σχέση με τα παιδιά μας που έδιναν αντίστοιχες εξετάσεις στο τέλος του Δημοτικού. Όταν όμως καθορίσετε αυτή την ελάχιστη βαθμολογία θα πρέπει να έχετε πάντοτε υπόψη ότι το επίπεδο εκπαίδευσης των Προτύπων Γυμνασίων είναι υψηλότερο και πολύ πιο αυστηρό, τόσο ώστε για παράδειγμα ο βαθμός 17 να αντιστοιχεί πολλές φορές σε βαθμό 19, σε ένα άλλο δημόσιο Γυμνάσιο. Με εκτίμηση, Ι. Π.