• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΑ ΚΡΟΚΟΥ' | 4 Μαΐου 2020, 16:15

    Αξιότιμη κα Υπουργέ, … μας αιφνιδιάσατε δυσάρεστα ! στην αιτιολογική έκθεση αναφέρετε ότι οι εξετάσεις θα ενισχύσουν το πρότυπο της αριστείας, αποτελεί διαρκή αυτό-βελτίωση... ανέλιξη ιδιαίτερων μαθησιακών δυνατοτήτων…. ισότητα ευκαιριών και επίσης ανανέωση μαθητικού πληθυσμού …. Παράλληλα διασφαλίζετε την παραμονή των παιδιών στα πειραματικά σχολεία για «την ανάγκη αποφυγής αιφνιδιασμού των μαθητών εν μέσω φοίτησής τους στην εκάστοτε εκπαιδευτική βαθμίδα», ενώ ταυτόχρονα «τιμωρείτε» αυτά τα παιδάκια που με τόση ωριμότητα στα 12 χρόνια τους πέτυχαν την εισαγωγή τους στα πρότυπα σχολεία. Σας προτρέπω να ρίξετε μια ματιά εσείς και οι σύμβουλοί σας στους πρώτους των πρώτων στους διαγωνισμούς «Ευκλείδη», «Αρχιμήδη» (Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία), Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής κ.α. και σκεφτείτε καλά για ποια ανανέωση μαθητικού πληθυσμού μιλάτε? Πως θα αντικρίζατε έναν τέτοιο μαθητή που ενώ έχει διακριθεί πανελληνίως και έχει κάνει περήφανο το σχολείο του, τους καθηγητές του, τους συμμαθητές του και πάνω από όλα τους γονείς του, ενδεχομένως λόγω κακής στιγμής αποτύγχανε στις εισαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου? Με εκτίμηση