Σχολιάζω ως εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας και γονιός σχετικά με την εκπαίδευση σε ζητήματα γενετήσιας λειτουργίας και σεξουαλικής συμπεριφοράς στο σχολείο. Πιστεύω ότι ο εκπαιδευτικός χρειάζεται να παρέμβει, αφού πρώτα πάρει ανάλογη πιστοποίηση, μόνο σε εκείνες τις ηλικιακές ομάδες όπου τα παιδιά περιορίζουν την επικοινωνία με τους γονείς τους σε θέματα που αφορούν στο σώμα τους και στις συμπεριφορές που προκαλούν ευχαρίστηση. Οι γονείς λοιπόν είναι οι κυρίως υπεύθυνοι για την αγωγή των μικρών μαθητών, περίπου μέχρι τα 13 χρόνια της ζωής τους, για τα παραπάνω θέματα.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι στα πλαίσια της θεματικής εβδομάδας που εφαρμόστηκε μαζικά στα Γυμνάσια, μετά από πιλοτική δοκιμή σε κάποια, οι εκπαιδευτικοί δεχθήκαμε διαμαρτυρίες γονέων για το περιεχόμενο της ενότητας "έμφυλες ταυτότητες", τις οποίες υποχρεώθηκαν να παρακολουθήσουν όλοι οι μαθητές.
Σχολιάζω ως εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας και γονιός σχετικά με την εκπαίδευση σε ζητήματα γενετήσιας λειτουργίας και σεξουαλικής συμπεριφοράς στο σχολείο. Πιστεύω ότι ο εκπαιδευτικός χρειάζεται να παρέμβει, αφού πρώτα πάρει ανάλογη πιστοποίηση, μόνο σε εκείνες τις ηλικιακές ομάδες όπου τα παιδιά περιορίζουν την επικοινωνία με τους γονείς τους σε θέματα που αφορούν στο σώμα τους και στις συμπεριφορές που προκαλούν ευχαρίστηση. Οι γονείς λοιπόν είναι οι κυρίως υπεύθυνοι για την αγωγή των μικρών μαθητών, περίπου μέχρι τα 13 χρόνια της ζωής τους, για τα παραπάνω θέματα. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι στα πλαίσια της θεματικής εβδομάδας που εφαρμόστηκε μαζικά στα Γυμνάσια, μετά από πιλοτική δοκιμή σε κάποια, οι εκπαιδευτικοί δεχθήκαμε διαμαρτυρίες γονέων για το περιεχόμενο της ενότητας "έμφυλες ταυτότητες", τις οποίες υποχρεώθηκαν να παρακολουθήσουν όλοι οι μαθητές.