Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Σοφία Ζιώγα | 4 Μαΐου 2020, 16:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα της μουσικής έγινε μονόωρο σε όλες τις τάξεις. Το μονόωρο μάθημα αποδυνάμωσε το μάθημα και το έκανε πολλές φορές ανύπαρκτο μέσα στην σχολική καθημερινότητα μια και πολλά τμήματα τυχαίνει να λείπουν σε σχολική εκδρομή ή να έχουν πρόβα γιορτής.Εκτός αυτού έχοντας μονοωρο μάθημα ο εκπαιδευτικός μουσικής αδυνατεί να αναπτύξει πολλές δράσεις με τους μαθητές του, να τους γνωρίσει καλύτερα και να δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά μέσω του μαθήματος που κατά βάση είναι δημιουργικό να αναπτύξει και να επιδείξει ικανότητες ξεδιπλώνοντας την έκφραση του, να αναπτύξει την φαντασία του και να την αυξήσει αισθητηριακού κριτηρίου για την τέχνη και κατ επέκταση κριτήριο επιλογής για την ίδια του τη ζωή. Αποδεδειγμένα πλέον η μουσική βάση επιστημονικών ερευνών : Διεγείρει τον εγκέφαλο Βελτιώνει την μνήμη Βελτιώνουν την κοινωνικότητα Ενδυναμώνουν την αυτοπεποίθηση Ενισχύει στα παιδιά του 21ου αιώνα την υπομονή, την πειθαρχία, την δημιουργικότητα. Όλα τα παραπάνω ενισχύουν την άποψή μου πως το μάθημα της μουσικής πρέπει να γίνει δίωρο σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού. Όπως και πρόταση να μπαίνει εκπαιδευτικός μουσικής και στα Νηπιαγωγεία κάνοντας μουσικοκινητική που ενδείκνυται σε αυτή την ηλικιακή ομάδα.