Καλησπέρα! Η παροχή ίσων ευκαιριών και η ανάδειξη της αριστείας προϋποθέτει κριτήρια ΚΟΙΝΑ και ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΉΤΗΤΑ, όπως αυτά των ΙΔΙΩΝ και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΝ εξετάσεων (!) για την εισαγωγή στα Πρότυπα Λύκεια, ανεξάρτητα από την προέλευση του μαθητή. Ποια η λογική να μην εισαχθεί και η ΑΡΙΣΤΗ μαθήτρια συμβατικού Γυμνασίου δίχως εξετάσεις; Ή δεν είναι ψυχοφθόρο και για την ίδια να λάβει μέρος σε διαγωνισμό; Ποια η λογική να εισαχθει το 17άρι (επιτρέψτε μου την έκφραση)του Προτύπου Γυμνασίου απευθείας και όχι το 19 ή το 20 του κλασσικού Γυμνασίου; Μόνο μέσα από την αδιάβλητη διαδικασία της άμιλλας, των κοινών εξετάσεων, θα αναδειχθεί ο/η καλύτερος/η, ανεβάζοντας το επίπεδο σπουδών και αναδεικνύοντας την αριστεία
Καλησπέρα! Η παροχή ίσων ευκαιριών και η ανάδειξη της αριστείας προϋποθέτει κριτήρια ΚΟΙΝΑ και ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΉΤΗΤΑ, όπως αυτά των ΙΔΙΩΝ και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΝ εξετάσεων (!) για την εισαγωγή στα Πρότυπα Λύκεια, ανεξάρτητα από την προέλευση του μαθητή. Ποια η λογική να μην εισαχθεί και η ΑΡΙΣΤΗ μαθήτρια συμβατικού Γυμνασίου δίχως εξετάσεις; Ή δεν είναι ψυχοφθόρο και για την ίδια να λάβει μέρος σε διαγωνισμό; Ποια η λογική να εισαχθει το 17άρι (επιτρέψτε μου την έκφραση)του Προτύπου Γυμνασίου απευθείας και όχι το 19 ή το 20 του κλασσικού Γυμνασίου; Μόνο μέσα από την αδιάβλητη διαδικασία της άμιλλας, των κοινών εξετάσεων, θα αναδειχθεί ο/η καλύτερος/η, ανεβάζοντας το επίπεδο σπουδών και αναδεικνύοντας την αριστεία