ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
TO ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ αποτελεί μία από τις τρεις ιστορικές πειραματικές δομές της χώρας και λειτουργεί ως ενιαία εκπαιδευτική δομή με διασύνδεση από το Νηπιαγωγείο έως και το Λύκειο. Με το παρόν σχέδιο νόμου και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ το ΠΣΠΘ διχοτομείται με κατάργηση της διασύνδεσης του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με το Πειραματικό Γυμνάσιο και Λύκειο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης τα οποία μέχρι τώρα ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ. Ένας τέτοιου είδους ακρωτηριασμός θα έχει πολύ σοβαρές επιπτώσεις αφού: 1) Ανατρέπει τον σκοπό ίδρυσης του ΠΣΠΘ, 2) Υπονομεύει την συναγωγή αξιοποιήσιμων συμπερασμάτων για την χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής, 3) Απαξιώνει το έργο και την εκπαιδευτική διαδικασία που έχει ήδη επιτελεστεί στο πειραματικό δημοτικό σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 4) Επιβαρύνει ψυχολογικά την σχολική κοινότητα του Π.Σ.Π.Θ.
Βάσει των παραπάνω θεωρώ επιτακτική την ανάγκη όχι μόνο ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ αλλά και ενίσχυσης του χαρακτήρα των Πειραματικών Σχολείων των Πανεπιστημίων της χώρας, αναβαθμίζοντας και αναδεικνύοντας τα.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ TO ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ αποτελεί μία από τις τρεις ιστορικές πειραματικές δομές της χώρας και λειτουργεί ως ενιαία εκπαιδευτική δομή με διασύνδεση από το Νηπιαγωγείο έως και το Λύκειο. Με το παρόν σχέδιο νόμου και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ το ΠΣΠΘ διχοτομείται με κατάργηση της διασύνδεσης του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με το Πειραματικό Γυμνάσιο και Λύκειο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης τα οποία μέχρι τώρα ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ. Ένας τέτοιου είδους ακρωτηριασμός θα έχει πολύ σοβαρές επιπτώσεις αφού: 1) Ανατρέπει τον σκοπό ίδρυσης του ΠΣΠΘ, 2) Υπονομεύει την συναγωγή αξιοποιήσιμων συμπερασμάτων για την χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής, 3) Απαξιώνει το έργο και την εκπαιδευτική διαδικασία που έχει ήδη επιτελεστεί στο πειραματικό δημοτικό σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 4) Επιβαρύνει ψυχολογικά την σχολική κοινότητα του Π.Σ.Π.Θ. Βάσει των παραπάνω θεωρώ επιτακτική την ανάγκη όχι μόνο ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ αλλά και ενίσχυσης του χαρακτήρα των Πειραματικών Σχολείων των Πανεπιστημίων της χώρας, αναβαθμίζοντας και αναδεικνύοντας τα.