Ως δασκάλα αγγλικών σε δημοτικό, νομίζω πως πρέπει πρώτα να υπάρξει συγκεκριμένο πρόγραμμα και ύλη όπως είχε βγει για τις Α΄και Β΄Δημοτικού. Δηλαδή θα κάνει ο καθένας ό,τι νομίζει; Κι αν μάθουν απλές λεξούλες και φρασούλες στο νήπιο, στις Α΄και Β΄Δημοτικού που προβλέπεται να τις διδαχθούν, τι θα κάνουν; Πρέπει ν'αλλάξει και το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών.
Επιπλέον, χρειαζόμαστε επιμόρφωση. Ότι γνωρίζει κάποιος αγγλικά δεν σημαίνει ότι μπορεί να τα διδάξει σε νήπια.
Εν ολίγοις, για να έχει νόημα το όλο εγχείρημα χρειάζεται να γίνει με επαγγελματισμό κι όχι με προχειρότητα.
Ως δασκάλα αγγλικών σε δημοτικό, νομίζω πως πρέπει πρώτα να υπάρξει συγκεκριμένο πρόγραμμα και ύλη όπως είχε βγει για τις Α΄και Β΄Δημοτικού. Δηλαδή θα κάνει ο καθένας ό,τι νομίζει; Κι αν μάθουν απλές λεξούλες και φρασούλες στο νήπιο, στις Α΄και Β΄Δημοτικού που προβλέπεται να τις διδαχθούν, τι θα κάνουν; Πρέπει ν'αλλάξει και το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Επιπλέον, χρειαζόμαστε επιμόρφωση. Ότι γνωρίζει κάποιος αγγλικά δεν σημαίνει ότι μπορεί να τα διδάξει σε νήπια. Εν ολίγοις, για να έχει νόημα το όλο εγχείρημα χρειάζεται να γίνει με επαγγελματισμό κι όχι με προχειρότητα.