Η απόφαση για εισαγωγή ειδικότητας στο Νηπιαγωγείο θεωρώ ότι είναι λανθασμένη, καθώς εγείρει τον κίνδυνο σχολειοποίησής του. Πιο συγκεκριμένα, η εισαγωγή της διδασκαλίας των Αγγλικών έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών του Νηπιαγωγείου,vστερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης, παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές, καθώς και τις ανάγκες των παιδιών 4-6.
Η ποιοτική αναβάθμιση της προσχολικής εκπαίδευσης επιτυγχάνεται με:
Μόνιμο σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό. Καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής. Μείωση μαθητών ανά τάξη (και όχι αύξηση από 22 σε 24 συν 10%)Παροχή κατάλληλων υλικότεχνικών υποδομών.
Η απόφαση για εισαγωγή ειδικότητας στο Νηπιαγωγείο θεωρώ ότι είναι λανθασμένη, καθώς εγείρει τον κίνδυνο σχολειοποίησής του. Πιο συγκεκριμένα, η εισαγωγή της διδασκαλίας των Αγγλικών έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών του Νηπιαγωγείου,vστερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης, παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές, καθώς και τις ανάγκες των παιδιών 4-6. Η ποιοτική αναβάθμιση της προσχολικής εκπαίδευσης επιτυγχάνεται με: Μόνιμο σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό. Καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής. Μείωση μαθητών ανά τάξη (και όχι αύξηση από 22 σε 24 συν 10%)Παροχή κατάλληλων υλικότεχνικών υποδομών.